Pada suatu hari, seorang lelaki tua muncul di hadapanku.
"Aku akan memberikan ini kepada kamu."
Apa yang diberikan adalah pemetik api biasa.
"Ini akan menyalakan api keinginan kamu."
Api keinginan?
"Tunjukkan api ini kepada orang lain, dan jika kamu bercakap dengan kuat, kamu dapat memanipulasi fikiran mereka sesuka hati kau."
Mendengar bahawa aku boleh memanipulasi orang, perkara pertama yang aku fikirkan adalah sesuatu yang lucah.
"Berapa harganya? "
Aku bertanya kerana tidak mungkin seseorang akan memberikan perkara berbahaya seperti itu dengan niat baik. Sudah jelas bahawa mesti ada motif tersembunyi.
"Tidak ada apa yang akan berlaku. Aku tidak akan mengambil apa-apa dari kamu. "
"betulkah begitu? Tidak ada balasan untuk ini, ya? "
"Ya, itu betul."
Memanipulasi orang lain, aku berfikir.
Orang yang aku fikirkan untuk memanipulasi adalah seorang instafamous yang sangat terkenal sekali. Dia adalah adik kepada seorang artis yang popular di Malaysia. Malah hal ehwal keluarganya juga sering dibualkan oleh netizen di Twitter dan Instagram.
Ameera Chan, seorang gadis berumur 19 tahun tetapi mempunyai badan yang sangat menawan sekali dan dia pun suka berpakaian seksi seolah-olah seperti ahi keluarga Kardashiandi Amerika Syarikat.
Rambut hitam memanjang ke pinggangnya, dan kulit putih bersih daripada jerawat hasil selalu memakai produk penjagaan kulit yang berharga ribu-ribu ringgit Malaysia. Walaupun penampilannya yang seperti gadis kaya yang berkelas, terserlah dia mempunyai buah dada yang besar seperti minah rempit kerana dia sering memakai pakaian-pakaian yang mendedahkan. Oleh kerana dia selalu memuat naik kehidupan peribadinya yang kaya raya, dia telah menjadi tokoh utama yang terkenal di instagram.
"Ada perempuan yang kau berkenan, bukan? Buatlah apa yang kau nak pada dia. "
Nampaknya orang tua itu juga tahu mengenai niat jahat di hati ku ini. Aku cuba menyalakan api. Warna api yang menyala bukan merah keghairahan, atau merah jambu cinta sejati tetapi ia berwarna hitam keruh. Sehitam rancangan jahat ku.
Aku menyimpan perasaan yang sangat membara terhadap Ameera. Dalam bahasa mudahnya, aku mempunyai keinginan untuk memonopoli dia, membuatkan dia menuruti segala kemahuan aku dan aku ingin melayan dia seperti perempuan murahan yang oleh aku injak-injak. Aku tidak sabar menggunakan kuasa baru ini terhadapnya.
Oleh kerana Ameera cantik dan pandai bergaul, dia sangat disukai oleh banyak lelaki. Ada lelaki yang kaya, ada lelaki yang sado, dan ada juga lelaki yang merupakan selebriti popular tanah air. Aku risau, dan merasa cemburu dengan lelaki yang lain itu. Kerana sepatutnya dia adalah milik aku, bukan mana-mana lelaki lain.
Aku memikirkan perkara seperti itu sepanjang masa. Nasib baik, setakat ini Ameera masih single lagi.Tetapi tidak ada jaminan bahawa ini akan kekal selamanya, dan aku khuatir akan bila dia akan menjadi wanita orang lain.
YOU ARE READING
Menggunakan Kuasa Hipnosis Untuk Menjadikan Ameera Hamba Seks Peribadiku
Ficción Generalhipnosis perempuan cantik untuk jadi hamb seks