Bölüm 0

129 26 69
                                    


"Onu zindana atın. Cezasını çektiğinden de emin olun."

2 iri yarı muhafız bir ellerinde mızraklarını diğer ellerinde ise sertçe sarı saçlı kızın kollarını tutuyordu. Kız ise bağırıyor muhafızların ellerinden kaçmak için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Fakat hiç bir şekilde o büyük ellerden kurtulamadı. Muhafızlar kızın kaçmaması için kızın kolunu daha da sıkarak zindana doğru ilerlemeye başladı. Kızın kolları kıpkırmızı olmuştu. Zindana geldiklerinde ise kızı bulabildikleri en kötü odaya fırlattılar. Kız büyük bir çığlık atmıştı fakat muhafızlar görmemezlikten geldi ve kızın kollarını ve bacaklarını kalın zincirlerle sıkıca zincirledi. Ardından eşya odasına gidip işkence aletleri ile geri döndüler ve ona işkence etmeye başladılar. Kız ağlıyor ve durmaları için bağırarak yalvarıyordu. Kızın vücudu berbat hale gelmişti. En son kızın bilinci tamamıyla kapanınca durdular ve eşyaları aldıkları odaya bırakmadan yere fırlattılar. Ardından hiç bir şey olmamış gibi zindandan çıktılar.

Fakat şu vardı ki; kız bunları yaşadığında sadece 14 yaşındaydı...

Burası acımasızların yaşadığı Hanedanlık. Çünkü burası Selivia.

Selivia Hanedanlığında hayatta kalmak şart
Hayatta kalmak isteyense hatasız yaşamak zorunda
Yaptığın başarısız olursa işin biter
Çünkü bu dünyada hataya yer yok

∂σ σя ∂ιє ✾ тωι¢є

Eveet bilmem kaçıncı yeni serimle karşınızdayım. Bu seferki kurgu beni çok sürüklediği için yazmak istedim ve bir arkadaşın isteği üzerine yayımlamaya başlıyorum. Oy ve yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz, hepinizi seviyorum sağlıcakla kalın❤️

∂σ σя ∂ιє ✾ тωι¢єHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin