Fájdalom hasított át a fején. Kezét halántékához emelte, majd kisé keményem mozdulatokkal kezdte el masszírozni. Óvatos mozdulattal próbált felülni, de megérezte, hogy valami, vagy inkább valaki nehezedik a mellkasára.
Lassan nyitotta ki szemeit, sokat pislogva próbálta kivenni a mennyezeten elhelyezkedő csillár alakját. Percek múltán, ahogy a szeme kezdett hozzászokni a sötéthez, körbe kémlelt még mindig változatlan pozícióban a szobában. Az asztalon üres pezsgős üvegeket, poharakat és pár négyzetesebb palackot vélt felfedezni. Talán whisky volt bennük. Újabb villám cikázott végig idegein. Fejéhez kapva, néhány emlékről vált le az tüzes köd.
„Szóval tequila volt. Faszom!"
Feljebb emelve kissé fejét, folytatta tegnapi bebaszásának, tombolásának vizsgálatát. Nyilván seggrészegre itta magát, mint oly sokszor az évek alatt.
Pillantásával elemezgetni kezdte éjszakai melegítőjét. Hiába gondolta, hogy kurva, gyors numera, akkor magát is felcímkézhetné a hímringyó kifejezéssel. Azt pedig már nem, rá nem aggathatnak csak úgy gúny neveket.
A haja sötét és göndör. Nem lehet valami hosszú, talán a válláig érhet. Arcát nem látja, hiszen szét zilált haja egy jó részét takarta.
Finoman megfogva a karját, kissé megemelve csúszott ki alóla. A lány, mint érezte karjának nyomódó feszes félgömbökből, a mozdulat miatt kissé hangosabban szuszogva terült hátára, ezzel lesodorva egy részét a selyem takarónak.
„Micsoda unalmas arc! Bár ahogy nézem, nem is azért eshetett rá a választás.."
Hanyag mozdulattal dobta rá a takaró másik részét a testre, majd lomha mozdulatokkal indult ruhái és értékei keresésére.
Teljes felszerelésben lépet a szobában található hűtőhöz, kiemelve egy szénsavas vizet. Lassan kortyolgatva lépet a pulthoz, majd a szobatelefon mellett található kis jegyzet többre firkantott pár szót.„ Kösz, jó volt." Majd alá csúsztatott pár ropogós bankot.
Utolsót pillantott a szobára, majd a benne igazak álmát durmoló nőre, végül sóhajtva egyet, kilépet az ajtón.
" Lehet még is csak kell egy tequila! "
~~
Egy sötét Range Over hajtott be a mélygarázsba, alig pár méterre a lifttől fékezve. Az ajtók nyitódására kitárult oldalsó ajtaja, majd pillanatok múlva becsapódott, gyors fordulással elhagyva a hotelt, mintha az autó, se a személy aki a lifttel érkezett, sose járt volna itt.
- Ez hányadik már a héten?! - vonta kérdőre utasát a vezetőszemély. Homlokát ráncok borították, pedig alig múlt 20, de a mellette terpeszkedő egyén sajátos életvitele, folyamatos problémákat idézve elő, napok alatt éveket öregítve rajta. - Értem én, hogy jelenleg szünetetek van, de nem kell nőkről nőkre ugrálni...
- Fogd már be Ilda! A kibaszott asszisztensem vagy, nem az anyám, a rohadt menedzserem sőt a seggfej cég vezető se vagy! Engem te csak ne vonjál kérdőre, mikor mi a kurva istent csinálok, értem?! - szakítja félbe a négy szeműt. Fáradt sóhajt hallat, majd a fiataloktól, részegektől zajongó város forgatagát szemléli az ablakból. Mély levegőt véve, újra a járművet kormányzó személyre tekint. - Bocs, csak baszottul fáj a fejem.
- Van fájdalomcsillapító a kesztyűtartóban. - enyhül meg a szemüveges, míg a morcos szépfiú kibányásza a pirulákat a dobozból, majd leöblíti néhány korttyal.- Amúgy, hívtalak.
- Ja, láttam. Fontos volt? - döntötte hátra az ülést, kezeit az arcára helyezve pihent.
- Igen, úgy hiszem megtaláltuk. - a szőke enyhén megemelte a karját, hogy rá tudjon nézni segítőjére. Hirtelen nem értette, miről van szó, kit talált meg, mikor, minek? Ilda oldalra pillantva, láttva a szőkeség értetlenkedő fejét, kifújta a levegőt majd fékezve a lámpánál, oldalra fordult. - Megtaláltuk Midoriya Izukut!
YOU ARE READING
Dirty Little Secret
FanfictionBakugou elkövetett egy hatalmas hibát a múltban.Hagyta elmenni Őt. Szívének ürességét nem tudta elnyomni milliók szeretete sem, hiába skandálták nevét a színpadon, melegítették éjszakánként ágyát kecsesebb, puhább, gyönyörűbb tünemények, mindig hián...