Öncelikle bu ilk hikayem olduğu için muhtemelen yanlışlarım çok olacaktır. Yazım yanlışları için şimdiden özür diliyorum ve hepinize iyi okumalar diliyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen hikayeyle ilgili yorumlarınızı iyi de olsa kötü de olsa yazmaktan çekinmeyin. Hikayeyi gerçekten beğendiyseniz lütfen yıldızlamayı unutmayın.Teşekkürler...
.
.
.
Yürüyorum. Önümde karanlık ve ağaçlarla kaplı bir yol ilerliyorum ama buraya nasıl geldim bilmiyorum. En son yatağıma yatıp uyuduğumu hatırlıyorum. Bu bir rüya mı yoksa beni kaçırıp bu ıssız ormana mı bıraktılar? aklımda bir sürü soru var ama benim tek yaptığım bu bitmek bilmez yolda yürümek. İleride bir depo görüyorum çok eski gözüküyor ama tek seçeneğim oraya gitmek belki orada birileri bana yardım edebilir diye düşünüyorum. Depoya varıyorum ve içeri girdiğimde birçok insan görüyorum hepsi korkmuş ve telaşlı görünüyor çoğu insan ağlıyor.Başta hala olanlara inanamıyorum ama sonunda şoku atlatıp İlk gördüğüm kişiye yaklaşıp soruyorum :
-Pardon burası neresi biliyor musunuz?
-Hayır. Görünen o ki buradaki hiç kimse nerede olduğunu bilmiyor.
-O zaman herkes buraya nasıl geldi?
-Bilmiyorum lütfen beni rahatsız etmeyi bırak buradaki herkes gibi benim de neler olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok .
-Kusura bakma rahatsız ettiysem özür dilerim. Ben sadece neler olduğunu çözmeye çalışıyordum.
-Önemli değil. Dediğim gibi hiçbir fikrim yok ben de neler olduğunu anlamaya çalışıyorum. En son hatırladığım şey uyuduğum. Nasıl buraya geldiğim hakkında hiçbir fikrim yok.
-Benim de en son hatırladığım şey---.
Ben tam aynı şekilde benim de son hatırladığım şeyin uyuduğum olduğunu söyleyecekken megafon ya da hoperlör gibi bir şeyden yüksek bir ses geliyor ve biri konuşmaya başlıyor;
-DİKKAT DİKKAT !! TÜM OYUNCULARIN DİKKATİNE OYUNUMUZ YARIN İTİBARİYLE BAŞLAYACAKTIR. YARINA KADAR SİZE KONAYKLAYACAĞINIZ ODALAR VERİLECEKTİR. HER GRUP AYRI ODALARDA KALACAKTIR VE GEREKLİ EŞYALAR ODALARDA BULUNACAKTIR. ODALARINIZ KAMERALARLA GÜN BOYU İZLENECEKTİR. YEMEKHANE SABAH 10.00 DAN 12.00 A KADAR KAHVALTI AKŞAM 17.00 DAN 19.00 A KADAR DA AKŞAM YEMEĞİ OLMAK ÜZERE İKİ KEZ KULLANIMA AÇIK OLACAKTIR.
ŞİMDİ ÖNEMLİ KURALLARI AÇIKLIYORUM EĞER BU KURALLARA UYMAYANLAR CEZALANDIRILACAKTIR.CEZANIZ UYMADIĞINIZ KURALIN SEVİYESİNE GÖRE AYARLANACAKTIR !
1.Ne olursa olsun kaçmak yasaktır. Kaçmaya çalışanlar ölümle cezalandırılacaktır.
2.Oyun 20 seviyeden oluşmaktadır. Tüm seviyeleri tamamlayabilenler buradan kurtulabilecektir.
3.Oyun 4'er kişilik gruplardan oluşacaktır. Her grup farklı bir oyun oynayacaktır. Seviye arttıkça oyun zorluğu artacaktır. Gruplar rastgele oluşturulacaktır.
4.Gruplar birbirlerinin odasında kalamazlar.
5.Seviye geçtikçe kredi kazanılacaktır 15. seviyede en çok kredisi olan grup bir istekte bulunabilecektir.
6.Kişisel herhangi bir silah (silah,çakı,bıçak,çakmak vb.) kullanılmayacaktır. Her oyunda gerekli malzemeler oyun başında grupların kullanımına sunulacaktır.
.
.
.
-ŞİMDİLİK YAPILACAK DUYURULAR BU KADARDIR. İLERLEYEN ZAMANLARDA YENİ DUYURULAR YAPILACAKTIR.ŞİMDİ ADI OKUNAN İSİMLER SIRAYLA 4'ER KİŞİDEN OLUŞACAK GRUPLARINA GİDECEKTİR .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kabus
HorrorHepsinin hatırladığı son şey uyuduklarıydı. Kendilerini bir oyunun içinde bulduklarında ne yapacaklardı?