Yıllık değerlendirmeler her zaman stresli geçer...
Çünkü Jennie günün sonunda en az bir arkadaşına veda edeceğini bilir.
Ama Jennie bu kapıdan bir daha çıkmamaya yemin etmişti, bunun için varını yoğunu ortaya koyacaktı.
Performanslarını sergilemek için bir grup stajyer dans odasına alınınca seyircilerin arasında G-Dragon'ı görmeyi hiçbiri beklemiyordu elbette.
Jennie bu sefer güçlü bir duruş sergilemek için çok uğraştı, Jiyong'un dikkatini dağıtmasına izin veremezdi.
Aksine, Jiyong'a kendini ispatlamak için fırsat doğmuştu minik Jennie'ye.
Yerine oturdu Jennie, yerine oturdu ve gözlerini Jiyong'a dikti. Her hareketini inceledi...
Jiyong bir anlığına o tarafa bakınca Jennie ile gözleri kesişti; Jiyong gülümsedi, Jennie de öyle.
Sıra Jennie'ye geldiğinde ise Jiyong nefesini tuttu. 'Umarım yeteneklidir...' diye geçirdi içinden.
Çünkü ne yalan söylesin, Jennie'den gözlerini bir türlü alamıyordu.
Jennie selam verdi, mikrofonu eline aldı. Bütün YG yapımcılarına ve elbette Yang HyunSuk'a bir göz attı.
Jiyong'a gelince ise gözleri ona kenetli kaldı...
Başladı performansına minik kız; vahşi ve hırslıydı.
Jiyong onu oldukça beğenmişti.
Performansını bitirdikten sonra Jennie, tekrar selam verdi.
Jiyong ona tekrar gülümsedi ve baş parmağını olumlu anlamda yukarı kaldırdı.
Jennie idolünü mutlu edebildiğine sevinmişti.
Jiyong ise adı Jennie olan bu kızın büyüsüne gün geçtikçe daha çok kapılıyordu...
Jane sundu.
Bölüm sonu.
25022021 / 00:05
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK | jendragon
Fanfiction'peşini bırakacağımı düşünüyorsan, yanılıyorsun güzelim...' ♤ wattpad üzerindeki üçüncü [Kim Jennie X Kwon Jiyong] kurgusudur.