170 2 0
                                    

Treść przysięgi ślubnej, którą Dan napisał w imieniu Louis'a. ❣️

„W filmie „Sabrina" Audrey Hepburn mówi: „Nauczyłam się żyć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

„W filmie „Sabrina" Audrey Hepburn mówi: „Nauczyłam się żyć. Jak być w świecie i poza nim. I nie tylko stać z boku i się przeglądać. I nigdy, nigdy więcej nie ucieknę od życia ani od miłości".  Choć może to zabrzmieć trochę dziwnie, czuję się dokładnie to samo jak Sabrina.  A to wszystko dzięki tobie, Blair Waldorf.  Nauczyłeś mnie jak żyć.  Jak cieszyć się wszystkim, co ma do zaoferowania świat.  Wydobyłeś tę stronę mnie, o której istnieniu nigdy nie myślałem.  Przed tobą zdałem sobie sprawę, że tak naprawdę nie wiem, jak żyć.  Spodziewano się, że będę robić różne rzeczy i będę pewnym typem osoby.  Ale prawda jest taka, że ​​to był ktoś, kogo właściwie nie lubiłem.  Nie śmiał się.  On się nie cieszył.  Nie w pełni uczestniczył w życiu.  Ale kiedy cię spotkałem, Blair, tego pamiętnego dnia w Musée d'Orsay, sprawy potoczyły się inaczej. Stałem się inny.  Pozwoliłaś mi zatrzymać się na chwilę i odetchnąć.  I nie być tylko gapiem, który obserwuje innych żyjących swym życiem.  Osoba, którą jestem z tobą jest tą, którą naprawdę lubię.  Takim, z którego jestem dumny.  Twoja miłość i lekkość mnie zmieniły.  Na lepsze.  Kiedy jestem z tobą jak Sabrina, mam impuls do robienia wielu rzeczy.  Rzeczy, o których nigdy nie myślałem, że kiedykolwiek zrobię.  Nie zamierzam dłużej opierać się temu.  Będę żyć i na moje szczęście będziesz przy mnie na każdym kroku."

𝙂𝙤𝙨𝙨𝙞𝙥 𝙂𝙞𝙧𝙡  | Fᴀᴋᴛʏ |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz