Yine yaz tatili bitmişti.Çiğdem babamla yaz tatilinde yurt dışına çıkmışlardı. Ben yine sigara ve birayla baş başa kalmıştım. Asya ve Eylül sayesinde arada bir bara gidiyorduk. Asya ve Eylül beni hiç bırakmayan her şeye rağmen yanımda olan dostlarımdı. Aslında onlarla dostluk yapmak istememiştim. Fakat onlar beni her halimle sevdiklerini anladığım zaman onlarla dost olmuştum. Rüzgar, Alp, Meriç,Asya ve Eylül olarak 6 kişilik bir grubumuz vardı. Onlarda benim gibiydi. Rüzgarın babası hep kumar oynuyordu ve annesi de kanserdi ve geçen sene vefat etti. Alp küçükken annesi ve babası Alp'i istememişler ve başka bir zengin aileye vermişler. Meriç'in durumuna gelirsek Meriç'in annesi başka bir adamla berabermiş ve Meriç bunu fark etmiş fakat babasına söyleyememiş. Babası öğrenince eşini evden kovmuş. Meriç de annesinden hep nefret etmiş. Eylülün annesi ve babası her gün kavga ediyorlarmış ve annesi delirmiş, ruh ve sinir hastalıkları bölümüne yatırmışlar. Eylülün babasi Eylül ne zaman hastaneye gitse babası hep kızıp bağırıyormuş hatta bir keresinde Eylül annesini görmeye hastaneye gitmesin diye Eylülü odaya kilitlemiş. Asyanın durumu biraz tuhaf babası akıl hastaymış ve bu yüzden bir kliniğe yatırmışlar. Anneside başka bir adamla evlenmiş ve Asyanın üvey babası Asyayı istememiş. Asya da böylelikle amcasında kalmaya başlamış. Hepimizin hayatları çok kötü. Bu yüzden biz grup olduk. Birbirimizi cok güzel tamamlıyoruz ve birbirimizi cok iyi anlıyoruz. Annemden sonra değer verdiğim insanlar arkadaşlarım.