Mělo se natáčet

904 38 1
                                    

z pohledu MarweXe:

Byl krásný podzimní den a já s klukama jsme měli natáčet video k Morrymu. těšil jsem se až zase budeme s Morrym, Cukym a Deem dělat kraviny, těším se hlavně na to až budu zase štvát Cukyho. ten jeho křik z toho že ho pořád schazujem je prostě nejlepší a zároveň k němu začínám cítit něco víc...

z pohledu Cukyho:

Dneska jdu s klukama natáčet video doufám že mě zase nebudou šikanovat jako minule.  '' Cuky se tomu zasmál ''  Ale co vždyť bude stejně sranda..

'' Po asi půl hodině se všichni 4 sešli na Discordu  kde Morry prohlásil ''

z pohledu Morryho:

Hoši já dneska nebudu natáčet a ani hrát je mi blbě a mám horečku.
doufám že vám to nevadí

z pohledu Deeho :

mě to nevadí, stejně jsem chtěl zapnout stream. Tak se pak ozvi až budeš zdravej a zatím Čau..

'' Dee odešel z hovoru ''

z pohledu Cukyho :

Tak tedy brzký uzdravení a zatím.. já tady budu když tak kecat s Márou, že jo?

z pohledu MarweXe :

Emm, jo jo...

'' odpověděl MarweX nejistě ''

z pohledu Morryho:

ok... Tak zdar

z pohledu MarweXe:

*Co to se mnou je? Jak mile Cuky promluvil tak jsem ztuhl. asi jsem se do něj zabouchl, hlavně ať nic nezjistí*   Ták... co budeme hrát za hru Gta5 nebo půjdem na Majnr?

z pohledu Cukyho:

*Mára se chová nějak divně, zkusím to nějak nenápadně zjistit*    Asi spíše ten Majnr.

z pohledu MarweXe:

OK. zapínám MC.

z pohledu Cukyho:

Ty se mnou nechceš hrát?

z pohledu MarweXe:

chci s tebou hrát proč si myslíš že nechci?

z pohledu Cukyho:

protože si nějaký zaražený a tichý..

z pohledu MarweXe:

Cuky slibuji že až se my dva uvidíme tak ti kupuji kebab.

z pohledu Cukyho:

počkat co?  No já si nestěžuji. ok platí.

'' Asi po hodině kluci přestali hrát a rozloučili se a domluvili se kde si dají kdy a kde spicha na ten slíbený kebab''

MarweX a Cuky(neboli co se škádlívá  to se rádo mívá) Kde žijí příběhy. Začni objevovat