Pov. Midoriya
*cand avea 12 ani*
Eu si cu mama ne-am dus la doctor sa imi aflu rasa.....(RASA se află la 12 ani) da e clar ca sunt un beta...kacchan deja și-a făcut testul si este un alpha, sincer ma asteptam, kacchan este asa puternic si cool.... chiar dacă nu se comporta bine cu mine si este foarte agresiv tot nu pot sa il urasc, nu stiu de ce dar cand ma gandesc la el inima imi bate foarte tare...probabil e doar pentru ca imi este frica de el...
*ajungem la doctor*
Doctorul: ok, hai sa iti facem analizele....
După ce am facut analizele doctorul nea spus sa asteptam o jumătate de oră pentru rezultate
*dupa o jumătate de ora*
Doctorul: analizele sunt gata....
Mama: deci?! Ce este fiul meu?..
Doctorul: fiul dumneavoastra este un...omega...
Mama: CE?!?! UN OMEGA!?!?! SUNTETI SIGUR?!?!
doctorul: da... am verificat de 2 ori
Mama: DAAAA!!! NU POST SA CRED!!! DAAA!! *incepe sa planga* COPILUL MEU O SA AIBA COPII!!!
S-stai....ce?!?!....E-eu u-un omega?!!?, cum?! De ce?!? Nu era destul ca nu am un Quirk!!! Mai sunt si un omega!!?! Ce vor spune ceilanti cand vor afla.... si maiales Bakugou.... *midoriya era foarte speriat*
Eu: DOCTORE VA ROG MAI FACETI O DATA ANALIZELE!!!
doctorul: lam facut deja, e foarte clar ca esti un omega, iti voi da pastilele pentru omega pentru ca heat-ul ar trebui să înceapă...
Mama: ok doctore!!=)))))
Mama e foarte fericita dar eu nu sunt...
(Incep sa plang)
Mama: de ce plângi?!?
Eu: nu vreau sa fiu un omega!!! Macar un beta dar nu un omega!!
Mama: fiule dar eu sunt foarte fericita ca esti un omega, o sa ai copii e un lucru foarte frumos!!
Eu: dar eu nu vreau!!! Ce vor spune ceilanti?!?
Mama: nu iti mai face atâtea griji, si in plus asta este, nu pot face nimic...
Doctorul: ai putea ascunde faptul ca esti un omega...
Mama: ce vreti sa spuneti?!?
Doctorul: multi omega fac asta si mai ales cei de sex masculin, putem trece ca esti un beta dar trebuie sa ai grija sa iti iei pastilele mereu ca nimeni sa nu isi dea seama....
Eu: DA! VA ROG! TE ROG MAMA!
mama: o-ok....
Se vede ca mama nu e prea fericita dar nu pot spune celorlalți ca sunt un omega....si mai ales lui Bakugou.... mie frica de ce va spune....
*a 2a zi la scoala*
X *fata*: tu ce esti?
Y *fata*: sunt un beta....
X: si eu....
Z*baiat*: ati auzit ca avem un alpha in clasa?!?!
X si y: cine?!!
Z: e bakugou!
X si y: serios?!? WOOW!!
Z: si avem si o omega in clasa
X: serios?? Cine e?
Z: e sakura!
Y: era de așteptat e foarte timidă și drăguță....as vrea să fiu ca ia....
Z: da! e super drăguță! Păcat ca nu sunt un alpha (e un beta), credeti ca bakugou cu sakura...
X: OMG.....nu cred!
Y: de ce nu? El e alpha si ea e omega! Sunt si colegi de clasa..deja imi imaginez o poveste de dragoste între iei....
Toată clasa vorbește numai despre rasa lor si faptul ca bakugou este un alpha si sakura omega....cand aud ca bakugou ar putea sta cu sakura ma doare rau in piept....nici nu pot să-mi imaginez asa cv....
**************************