Cand am întrat la U.A. mia fost foarte greu, din fericire kacchan a fost mereu lângă mine, a trecut deja un an de-atunci, acum avem amândoi 16 ani și suntem fericiți impreuna dar totul va sfarsi curând....
Ma trezesc ca de obicei și ma pregătesc pentru scoala, astăzi ne vom antrena pe echipe cu quirkurile noastre, totul bine și frumos pana auzim un zgomot puternic...
Eu: ce sa auzit?
All might: nu știu, stati sa ve-
All might nu termina fraza ca auzim niște râsete...
?: ahaha, va fost dor de mine?!
Cand ne uitam mai bine era tomura, unul dintre cei mai periculoși villain, cu el mai erau mulți villaini inclusiv dabi, il subliniez pentru ca mereu a avut ceva cu mine....nu știu ce i-am făcut de ma urăște asa de mult....
*dabi este alpha*
All might nu sta pe gânduri și se arunca la lupta, eu si colegi mei facem la fel, incercam sa il ajutam pe all might pana ceilalți eroi vor ajunge...
Dupa cum ma așteptam dabi vine direct spre mine, nu înțeleg ce are cu mine, ce i-am făcut?...
Dabi: midoriya....ne întâlnim dinou...
Eu: pot sa te întreb ceva?
Dabi:....spune
Eu: ce ți-am făcut?
Dabi: ce vrei sa spui?
Eu: mereu te lupți cu mine... simt ca ai ceva cu mine....
Dabi: sa am ceva cu tine?!? Ahahah! E fix invers
Eu: c-ce vrei sa spui?
Dabi: te vreau...
?!?! Ma vrea?!?! În ce sens...nu înțeleg...
Cand imi indrept privirea spre dabi disparuse....ce?! Unde sa du-Dabi: acum ești al meu...
Dabi a apărut in spatele meu și ma prins cu o sfoara ciudata....nu pot sa ma misc, apoi ma loat în brate și se îndreaptă spre un portal...
Eu: cum ai făcut? Unde ma duci?!? Lasă-mă!!!
Dabi: tiam spus ca te vreau, acum vei fi al meu...
Eu: KACCHAN AJUTTOOOOR!!!
Dabi: taci!
Dabi imi pune mana la gura, dar kacchan si colegi mei deja auziseră...
Bk: midoriya?! LASAL!!!
Uraraka: oh nu midoriya!? Ce facem?!?!
*bakugou aleargă spre midoriya dar e prea târziu, dabi deja a fugit cu midoriya*
******************
Ms iuliateofanaa pt idee❤💋
Va pwp💋