Pocetak

5 1 0
                                    

Davno,davno u jednoj raskosnoj palaci zivjele su dvije sestre Evellyn i Rose,sa svojim roditeljima.Rose je starija sestra koja po kraljevskim pravilima treba nsaljediti tron,i pravo je djete od kralja i kraljice,dok je Evellyn mlada,ljepa djevojka koju su posvojili dok je malena bila i odgojili je kao svoje rodeno,nisu joj nista htjeli reci do njezinog 18.rodendana.Rose je bez obzira sto je starija bila jako ljubomorna na nju jer su joj kralj i kraljica vise pruzali podrsku u svemu nego njoj kao pravoj nasljednici.Kroz sve godine gradani kraljevstva su postovali svoje vlasti,zivjeli su godinama u miru,Rose je od sve puste ljubomore cinila svo zlo moguce Evellyn kako bi je makla sa svoga pua k tronu,u tomu joj svemu pomaze i njezin muz Jackson.Kralj je sastavio oporuku u kojoj pise da cijelo kraljevstvo ostavlja svojoj mladoj kceri,sto je joj dodatno Rose razljutilo.

Kraljeva oporuka:

Postvani moji! 

Kao sto znate mene i kraljice uskoro vise nece biti,zelim da i dalje u miru zivite i postujete jedni druge kao sto ste i sve ove godine to radili.Za nasljednicu ovog kraljevstva postavljam svoju kcer Evellyn,povjeravam joj cijelo moje bogatstvo,dok Rose ne ostavljam nista,Evellyn nije moja prava kcer ali ima za razliku od Rose ima jako dobru dusu.Zato njoj ostavljam sve.

S postovanjem kralj i kraljica!

Nakon nekoliko mjeseci kralj i kraljica su preminuli, netko ih je otrovao dok su vecerali sada naravno treba otkriti tko je to i zasto je to napravio.Evellyn je odma pala napamet Rose,jer ima jako dobar motiv za to napraviti.Sljedeceg dana Rose i Evellyn su otvorile oporuku i procitale je,nakon sto su je procitale Rose se toliko razbjesnila da je zaprijetila Evellyn da nece nikad doci na tron da ce joj sve uzeti sto joj je kralj ostavio.
Rose:Evellyn znas li sto je najtuznije...hahaha to sto ti nisi uopce kraljevske krvi znaci sve sto ti je moj otac ostavio predat ces meni jeli ti jasno
Evellyn:Molim o cemu ti to pricas,zasto mi nisu nista rekli nego ovako to saznajem,zar nisi vidila sto je kralj napisa a bome nije ni lagao, stvarno si zla osoba samo mislis na sebe,slazem se s kraljem ti ne zasluzujes tron uopce
Rose: Pazi kako razgovaras balavice mala, sto ti mislis tko si
Evellyn:Tko sam,pa jos zlocestija osoba od tebe hoces rat pa i dobiti ces ga, osvetiti cu ti se za svo zlo sto si mi nanjela,uzet cu ti sve sto imas,samo gledaj
Rose:E pa da vidimo to mala balavice

Dakle ljudi.... Ovo je sve zasada...uskoro ce drugi dio...samo mk treba sad masta malo proraditi.... Voli vas vasa L👑

🖤Evil Queen👑Where stories live. Discover now