Seonghwa

2 0 0
                                    

Nakon toga napornog natezanja i slusanja oporuke koju su otac i majka sastavili (kralj i kraljica),moram sad osmislitit plan da se rijesim Rose i Jacksona,necu dopustiti da njih dvoje vladaju kraljevstvom.Jedne godine smo imali bal za moj rodendan i tamo je bio taj krasni decko Seonghwa.Upoznali smo se tada i ostali smo dobri,kad se druzimo dani su nam predivni,volimo biti skupa ali nikad nismo jedno drugome osjecaje priznali,da svida mi se jako,drag je ,pametan,i izgleda kao decko za kakvim sam uvijek sanjala....

Dakle ima,predivnu plavu kosu,predivne smede oci,ima jedna stvar sto mi se svida kod njega sto voli plisance kao ja,presladak je s njima,kada se druzim s njim osjecam se tako slobodno,neoptereceno svime sto se dogada,kad god sam zalosna ispuni mi dan.Super mi je to sto ga mogu vidati svaki dan,zivi na nasem dvoru sluga je,ali mene nije sram imati takvoga prijatelja koji je iskren i koji te moze voljeti bez obzira na stalez,bio kralj,princili sluga svi smo nakraju isti,volim ga jako o zelim ga za sebe,smo mu moram to priznati,vjerujem da i on nesto osijeca prema meni.

Super mi je to sto ga mogu vidati svaki dan,zivi na nasem dvoru sluga je,ali mene nije sram imati takvoga prijatelja koji je iskren i koji te moze voljeti bez obzira na stalez,bio kralj,princili sluga svi smo nakraju isti,volim ga jako o zelim ga ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Seonghwa pov:

Tako je ljepa nemogu o njoj prestati razmisljati.Znam princeza je i znam da sam nizi rang od nje ali tako je posebnaza razliku od svoje estre koja je tako zla da moze svijet srusiti.Znam da Evellyn nesto planira protiv Rose.Toliko zelim da je uspije skiniti s trona i da ona zavlada,znam je kad nesto naumi to i ostvari,volim je svida mi se ali joj jos to nisam stigao priznati.Uvijek sam se pitao dali ona ista osjeca prema meni,zelim biti pored nje i pomoci joj u tom ratu pa makar mi to bila zadnja stvar u zivotu.Evellyn je tako posebna,draga je volim se s njom druziti i uljepsati joj dan kada joj je sve naopako.Njoj ne smeta sto sam nizeg ranga nego ona,ima tako dobro srce i svaki put mi je zao kada joj Rose cini zlo neko nije to zasluzila,tesko mi je gledati njezine oci pune suza.




My favorite song form Ateez <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dragi moji!!! ovo je za sad mali opis njega i njegov pov.....uskoro ce novi nastavak....

vasa L :)

🖤Evil Queen👑Where stories live. Discover now