Fury bütün avengersleri toplantı odasına çağırmıştı.
Loki,Tony,Stave,Thor,Natasha,Wanda...
Hepsi neden gittiklerini bilmiyordu, merak içindeydiler elbette.
Toplantı odasına varmış kapıyı çalıp yerlerine oturdular Fury konuşmaya başladı,
"Aranıza yeni biri katılacak."
Diye söze girdi ardından Tony meraklı bir biçimde soru sordu;
"Kim peki?"
Fury
"Bekleyin gelecek"
Tony tekrar söze atıldı
"Peki kim tanıyor muyuz?"
"Kendisi-"
Etrafta birden beyaz bir duman oluşmuştu
Natasha bacağındaki silahı çıkardı ve de dumanın olduğu yere doğru döndü.Loki ise kim olduğunu anlayıp içinden lanetler savurmuştu.
Duman anında toz olduktan sonra üstünde uzun bir elbise olan bir kız belirmişti. Dizinin biraz geçmiş olan krem rengi bir elbiseyle, elbette tam gözünün üstündeki çizik de dikkat çekiyordu.
(Elbise)
Fury konuşmaya başlamıştı"Evet bu gördüğünüz kişi savaş tanrıçası Ophelia"
(kafadan attım ismi bu kız Enyo'nun kızı Enyo'nun kim oldugunu bilmiyorsanız bakın isterseniz fakat siz Ares'in kızı olan Enyo'nun kızısınız doğrumu bilmiyorum ama)
Ophelia şirin bir gülümseme sunup konuşmaya başladı,
"Merhaba ben savaş tanrıçası Ophelia, tekrardan merhaba"
"Bu nasıl savaş tanrıçası olabilir anlamadım şuna baksanıza" dedi Tony.
Fury tekrardan söze atıldı.
"Sınırları zorlama Tony hepimizi tek eliyle yere serer. Her neyse çıkabilirsiniz artık"
Bütün avengers odadan teker teker çıkıyordu.
Merak Ophelia'yla tanışmak istiyordu,
Loki hariç çünkü niye zaten tanıdığı birini merak etsin ki?
Bütün avengers ortak salona geçtiğinde ilk Tony konuşmaya başladı,
"Merhaba güzel bayan :)"
"Benim bir ismim var Bay Stark, bunu bildiğinizi sanıyordum fakat size yinede adımı söyleyeyim,ben Ophelia."
Ophelia herkesle tanışmaya başladığında en son Loki'ydi bu sefer biraz küstah olacaktı ona olan siniri azalmamıştı nede sevgisi.
"Merhaba Loki ODİNSON pardon Laufeyson mu demeliydim?"
"Seni otuz iki yerinden bıçaklamamam için tek bir neden söyle"
"Bir düşünelim hım... Buldum! (Kulağına fısıldayarak) geçmiş Laufeyson geçmiş"
Merhaba arkadaşlar ilk kitabım fakat şimdiden klişe olacağa benziyor 😅 okuyup okumamak size kalmış fakat okusanız çok mutlu olurum ❤️
Kelime sayısı
300
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess of war / Loki Laufeyson
Fantasy"Ölsek bile beraber olacağız demiştim Loki, sözümü tutuyorum orada elbet görüşeceğiz sevgilim, görüşemesek bile beni unutma sevgilim..." 1. Fury(05.07. 2021) Bu kitabın telif hakkı Peter Parker'ın kareli donunda saklıdır!