Bölüm şarkısı:AURORA- Forgotten love
If I'am left with a rose ın my hand
(Eğer elimde bir gül ile kalırsam, izin ver solsun)this beauty of forgotten love
( Bu unutulmuş aşkın güzelliği..).........
Yardım edin! Beni duyan varmı!" Boğazının hem kurumuş olmasından hemde bir şeye ellerinden çok sıkıca bağlanmıştı kolları acıyordu ne zaman aldığını hatırlamadığı yaralar canını yakıyor, sesinin daha çok güçsüz çıkmasını sağlıyordu..
Karanlığın içinden bir siulet beliriyordu "H-hey kim var orda lütfen bana yardım et!"
"Beceriksiz,çirkin, başarısız"
Bu ses Ophelia'ya çok tanıdık gelmişti bu bu Wanda'nın sesiO tanıdık ses yine konuşmaya başladı
"Acı dozunu birazcık daha arttırmayı ister misin?"..........
Ophelia terler içinde uyanmıştı korkmuştu çok korkmuştu elinin tersiyle alnında ki boncuk boncuk olan terleri sildi ve yanına baktı Loki yoktu yine "en ihtiyacım olduğu zaman yanımda yoktu ne sanmıştım ki?" Dedi kendisinin bile zar zor duyabildiği bir sesle." Her seferinde aynısı her seferinde"
..........
Wanda "Hey! Ophelia ne oldu sana böyle bembeyaz olmuşsun"
"Hey sakin ol sadece kâbus görmüşüm"
"Anlatmak ister misin?"
"Boşver ama ben kurt gibi acıktım saat kaç?"
"Altı buçuk"
"Altı buçuk mu oha! Uyandım mi geri uyuyamam ki ben" biraz duraksadı ve konuşmaya geri başladı,"senin bu saatte ayakta ne işin var Wanda"
"Sadece aklımı karıştıran sorular var ama önemli değil boşver"
"Bana anlata bilirsin Wanda içinde tutma gel hadi en azından vakit geçer bir şekilde"
"Aklımı karıştıran şey... Vision"
_________
Wanda'nın derdini dinlemiş o her ne kadar bu konuda pek başarılı olamasa da işine yarar tavsiyeler verdiğini düşünüyordu sabah doğan güneşle –onlar konuşmaya başladıktan yirmi dakika sonra güneş doğmuştu– Wanda ise uykusu geldiğini söylemiş ve odasına gitmişti.
Aklına gelen şeyle gülümsemiş ve üstünü değiştirmek üzere odasına gitti onun için çok özel bir yere gidecekti.
Açık giyinmeyi hiçbir zaman sevmezdi sevmemeye devam da edecekti zaten fakat gideceği yerde kıyafetlerinin ıslanmasını istemezdi.♧♧♧♧♧
Burayı çok severdi (Medyadaki yer) Loki'yle de burada tanışmıştı, asla unutamazdı burayı, güneşin yeni doğmasıyla verdiği hafif esintiyle açık bıraktığı saçları havalanıyordu gerçi ne kadar havalana bilirse bir savaş sırasında beline gelen saçları kesilmişti aklına gelen anıyla biraz üzülmüştü,
|FLASHBACK|İki saniyeliğine arkamı döndüm ve sırtıma çok kötü bir yumruk attılar, kılıcım düştü ve şuan bir hydra ajanı kılıcımı aldı bu ajanları on saniyede halledebilirdim ama zor yolu tercih ettim ve olanlara bakın ne kadar harika ya! Neyseki küçük ama bi o kadar keskin bıçağım yanımda sırtıma aldığım darbe gerçekten biraz fazla acıttı önüme döndüm ve bıçağımı çıkartım ama keşke dönmeseydim kılıcımla nerdeyse belime kadar gelen saclarim şuan omzuma geliyordu gözlerimin dolmasıyla hemen akan yaşları sildim ben bir tanrıçayım ağlamak bana yakışmazdı ve dövüşmeye başladım tabiki de ben yendim.
|FLASHBACK SON|
"Şimdi böyle şeylere üzülmenin yararı yok sen bir yenilmezsin"
Hayır yanılıyordu o yenilirdi hemde aşkına...
Merhabaa bu bölüm benim için biraz kısa oldu ve de o rüya yerini aklımdaki gibi yazdığımı düşünmüyorum bu bölüm çok çok çok geç geldi fakat açıkçası üşendim djdjdj neyse bugün geç atmanın şerefine bir bölüm daha gelebilir
Bakın gelebilir xbxjjd son anda fikrim değişebilir bu arada eğer yazım yanlışı veya mantık hatası varsa affola bay bay
Kelime Sayısı
501
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess of war / Loki Laufeyson
Fantasy"Ölsek bile beraber olacağız demiştim Loki, sözümü tutuyorum orada elbet görüşeceğiz sevgilim, görüşemesek bile beni unutma sevgilim..." 1. Fury(05.07. 2021) Bu kitabın telif hakkı Peter Parker'ın kareli donunda saklıdır!