Dağ evine varmıştık. Burası bana biraz ıssız ve korkutucu gelmişti. Diğerlerine bunu belitmedim çünkü ilk diyecekleri şey: ''Yoksa korktun mu?'' olacaktı. Bu gibi tatsız sözlerle keyfimi bozamayacaktım.
Bu ev Çağlarların kışlık eviydi. Çağlar zengin bir ailenin çocuğuydu ve buraya geldiğimiz araba da onların arabasıydı. Ehliyeti yoktu ama gayet de iyi kullanıyordu. Bir polis görseydi bizi şuan burada olur muyduk hiç bilmiyorum.
Evin bahçesi çok büyük bir alandı. Ensemde bir ıslaklık hissettim. Canan enseme kar topu atmıştı. Elime ben de kar alıp top haline getirdim ve Canan'a fırlattım. Bir an hepimiz çok güldük. Kar suratına gelmişti. Ee intikam dedikleri bu olsa gerek. Birden rüzgar sesini andıran bir ses geldi. Aslında bana bir çığlık sesi gibi de gelmişti. Selim: '' Hadi içeri girelim. Hem hava soğudu hem de biraz sonra fırtına çıkacak gibi duruyor.'' dedi. İçeri girdik. Evdeki eşyalar çok kaliteliydi ve bu evde yılda en fazla 7,8 gün kalıyorlardı. Babası hep yoğun çalışırdı. Annesi ise sürekli benim tabirimle ''Kokoş kadınlar'' ile takılırdı. Çağları da umursayan olmazdı. Bu yüzden ailesiyle pek de yakın değiller.
Yavaş yavaş akşam çöküyordu ve ben ailemi merak etmeye başlamıştım. Telefonum çekmediğinden aradılar mı aramadılar mı bilemiyordum. Diğerlerinde öyle bir korku mevcut değil diye sanıyorum. Keyifleri yerindeydi. Çağlar:''Seren,gel hadi korku filmi izleyeceğiz'' diye bağırıyordu. Yanlarına gittim ve filmi başlattılar. Film akıcıydı. Bazı yerlerinde biz Cananla çığlık atıyorduk o ayrı bir mesele tabii. Ailem aklımda yoktu,şimdilik. Birden filmin en korkunç yerinde dışardan bir çığlık sesi geldi. Bu bariz bir çığlık sesiydi. Kimse yalanlayamazdı. Cananla ben aynı anda:'' O ses de ne ?'' dedik. O anda ışıklar 2 3 defa açılıp kapandı. Baştan korkmuştum zaten. Çağlar'a '' Bu ev nasıl bir ev ? O ses de neydi açıklar mısın ?'' diye sordum. Çağlar resmen yalanlıyordu. Bana şunları dedi;'' Biz onu telefondaki bir uygulamadan çıkarttık hem ışıklar da hep olur böyle'' dedi. Bence söylediği yalana kendisi bile inanmamıştı. İçimde ne kadar sıkıntı olsa da filmi izlemeye devam ettik. Film bitince hala da korkuyordum. Kim korkmazdı ki ? Keşke hiç gelmeseydim buraya. Son pişmanlık fayda etmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Sır 2 Ölüm
Horreur''Dağ evinde ne işimiz olacak ki ? Sözde eğleneceğiz. Orada telefon bile çekmiyor.'' diye söyleniyormuşum. Dediklerine bak. Eğlenecek daha güzel bir yer bulamadılar mı sanki ? Kesinlikle bu fikir Çağlardan çıkmıştı. Başka kim olabilir ki ? Çağlar de...