Buna eu sunt Medeea dar toata lumea îmi zice Mede, am părul lung si șaten am ochii verzui-caprui si sunt zodia varsator, sunt o fata simplă am 19 ani, sunt din România. Mai am încă 2 frați o sora si un frate, sora mea are 17 ani jumate iar fratele meu are 12 ani.
Eu mi-am terminat liceul și m-am gândit eu împreună cu prietena mea cea mai bună Ioana sa ne mutăm în Tokyo.
Ioana find o fată de 18 ani mai mică cu un an decât mine. Are părul negru ochii negrii spre căprui. (Ok gata cu prezentările haideți să trecem la poveste)Este Sâmbătă o zi normal de vara ( da am terminat si ultimul an de liceu.)
Stau eu linistită pe laptop căutând lucruri depre creepypasta.
Sunt o fire foarte curioasă si stiu ca aceste persoane din creepypasta am multe secrete ca există sau nu, vreau sa aflu tot.
*Imi sună telefonul*
*conversatie telefonică*Eu: Alo
(??): Alo ce faci?Era Ioana
Eu :Bine tu ?
Ioana: Bine, auzi
Eu:Da zi
Ioana: noi mâine avem avion spre Japonia la ora 08:30 Nu?
Eu: da de ce ?
Ioana: am cam uitată si na
Eu:pe bune Ioana asteptam aceasta clipă încă din clasa a 7 a
Ioana: hihihi scuze hai bine eu merg sami fac bagajul paaa
Eu: pa
*conversație telefonică încheiată*Ioana Ioana Ioana uituca mai esti :)
Ar trebui să-mi fac si eu bagajul.
După ce mi-am facut bagajul.
Ma uit sa vad cat e ceasul si vad ca e 20:30 cat de repede a trecut timpul.Mede HAI ȘI MĂNÂNCĂ striga mama din bucătărie, merg si mănânc. După ce am terminat de mâncat am mers sami fac un duș și pe urmă m-am înschimbat în pijamale o pereche de pantaloni scurți negrii cu dungi albe și un tricou până la buric negru cu dungi albe.
*Pijamale*
De dimineața ma trezesc la ora 06:00 dimineața merg îmi fac un duș ma spăl pe față și me dinti, îmi fac un machiaj simplu si merg la mine in camera îmi patul si dupa merg iau micul dejun si ma in schimb într-un hanorac de culoarea pielii si o fusta neagră.
Asa m-am îmbrăcat
Era deja ora 07:00 mai era o ora până la decolarea avionul, între timp a venit si Ioana era 07:10 iar noi am pornit spre aeroport.
Am ajuns la aeroport, ma uit cat este ora si vad ca e 08:25 am ajuns fa fix pasageri de urcara deja in avion, am urcat si noi. Dupa 23 de ore de mers cu avionul am ajuns in Tokyo am mers la casa unde ne-am cumpărato cu o lună înainte.
Am intrat am despachetat. După ce am despachetat am mers la cumpărături, facut multe cumpărături am pus tot la locul lui si fiecare a mers în camera sa.Ma uit la ceas vad ca e ora 20:00 si strig tare IOANA TU FACI IN SEARA ASTA CINA
Ioana:BINEAm uitat sa menționez noi stam lângă o pădure.
Am mâncat am facut un duș la fel si Ioana ne-am schimbat in pijamale cu my hero academia si neam pus să ne uităm la my hero academia:))
Eu
Ioana
După ce ne-am uitată la 4-5 episoade am mers la culcare.
Era oră 00:00 nu puteam dormi si dintr-o data aud ușa de la balcon ca se deschide ma ridic speriată din pat nu pot sa cred ce vad....Va continua........
CITEȘTI
Cum sa întâmplat
Pertualanganeste vorba despre o fata are se muta in Japonia în orașul Tokyo aceasta înainte locuind în România. De aici vă las pe voi să vedeți ce se întâmplă în continuarea.