Ze keek goed in het recept en ze had diamonds nodig om een goede hoe te maken, hoe kwam ze daar ooit aan?
Het zijn 2 diamonds, dacht ze..."Ik ga eerst wel even naar huis om wat eten te pakken, en de stokjes op mijn kamer leggen."
Even later was ze thuis, had ze de stokjes op haar kamer gelegd en had ze eten gehaald.
Ze bedacht zich opeens iets, ze is heel lang geleden toen ze 5 was, een keer meegegaan met iemand die altijd aan het minen was, gewoon om te kijken.
Hun hadden ook een plek waar iemand aan het minen was, ze kende die man niet.
Ze kon misschien wel naar binnen sneaken.Ze ging naar de mine, het duurde even maar toen was ze er eindelijk.
"Eindelijk, wat is het groot deze mine!"
De man die altijd aan het minen was, was er vandaag niet. Misschien was hij vrij vandaag.
"Na ja, chile so anyways, laat ik maar naar binnen gaan."
Ze liep de mine in, en ze zag een barel staan.
"Wat zou daar in zitten?"
Ze keek in de barel.
"Wow, daar zitten allemaal dingen in.."
"Hoe heette die dingen ook alweer?"
"OH JA, een pickaxe... Wauw...."De pickaxes waren gesorteerd, ze pakte de blauw groene... Ze dacht dat dat de diamond pickaxe was, en ze had gelijk!
Ze liep helemaal naar beneden..
Ze zocht zo lang, zo zo lang naar een blokje die ook blauw groen was..Na heel lang zoeken had ze een groepje van 5 diamonds gevonden..
"Eindelijk!!!"
MAAR...
Hoe kwam ze ooit weer boven...
Ze was de weg kwijt.