Miután átöltöztünk elindultunk a meglepi helyre. Igazából azért nevezném meglepi helynek, mivel sejtelmem sem volt hogy hova fogunk menni. Taxival mentünk nagyon szép volt a táj a város amin keresztül mentünk, már allig vártam hogy a többi várost is megnézhessem Taehyunggal. Az úton sikerült ellazulnom is mivel Tae nem bírta levenni rólam a kezét. Egész úton a hátamat simogatta ami nem zavart ellentétben nyugtató volt számomra azok után ami ma történt a medencében. Mikor megérkeztünk Tae mondta hogy vegyem fel a szemkötőt amit hozott, fel is vettem mivel a meglepetés az meglepetés. Aztán Tae kifizette a sofőrnek a fuvar árát, és kiszálltunk az autóból, elindultunk a meglepetés helyszínére. Én alig hogy lépkedtem olyan voltam mint a csigák. Valjuk be nem olyan könnyű bekötött szemmel közlekedni, mégha a barátoddal kézen fogva sétáltok akkor is megvan benned az az érzés nehogy eless nekimenny valakinek vagy valaminek. De nem kellett sokat szenvednem még akkor is ha csak pár méterről is volt szó. Allig hogy léptem 3 lépést Tae felkapott az ölébe és velem a kezében sétált tovább. Végig az járt a fejemben vajon hány ember mellett sétálunk el. Nem kellett sokat gondolkodnom egyszercsak Tae megállt és letett öléből.
-Megérkeztünk édes.-mondta Tae izgatottan. Izgatott volt éppúgy mint én.
Még mindig rajtam volt a maszk és hallottam hogy Tae valamit ügyköd.-Háromra leveszem rólad a maszkot rendben?
-Igen, már nagyon izgulok.-mondtam boldogan, mivel akárhova is hozott Tae örülök mivel vele az egész világot bejárnám.
-Felkészültél?-kérdezte Tae húzva az izgalmakat.
-Igen.Tae levette rólam a maszkot és egy álmom vált valóra. Nem hittem a szememnek hogy a Párizsi Eiffel Toronnynál vagyok.
-Csinálunk képet?-kérdezte Tae, láttam hogy már felkészült. Hozott egy kamerát ami a reakciómat már fel is vette, és egy fénykepezőt is.
-Igen. Látom készültél, elvégre megkell örökíteni ezeket a szép pillanatokat.-Akkor helyezkedj el az első képünkhöz az Eiffel toronynál.
Tae beállította az időzítőt 5mp-re. Mögém állt és átkarolt. És ez után még csináltunk egy pár képet. Az utolsó képnél számomra váratlan dolog történt. Tae velem szenben állt készültünk a képhez Tae visszaszámolt. Mikor a kettőhöz ért legugolt és egy szív alakú gyűrűs dobozkát nyitott ki. Nagyon meglepődtem majd ki ugrott a szivem a helyéről örömömben.
-Hozzám jösz feleségül?
-Igen.-mihánt ezt kimondta az újjamra került a gyűrű és Tae egy csókba hívott. És mint mindig most is letörülte könnyeim. Aztán csináltunk még egy pár képet amíg megjött a Taxi akit Tae már felhívott. Miután megjött a Taxi hazamentünk a szállásra, Rendeltünk pizzát vacsorára, átnézegettük a képeket. Mind ketten könnyezve néztük végig a videót is. Pattogtattunk kukoricát. Aztán megnéztünk egy filmet és aludtunk.
YOU ARE READING
Igaz szerelem❤ [Kim Taehyung OS]
RomanceTae elveszíti nagymamáját, magábafordul, lehangolt lesz, nehéz idők jönnek.😭 Tae rátalál igaz szerelmére aki mindent megtesz hogy Taeyung túl tudja tenni magát a történteken. De sajnos amikor nincsenek együtt, egyhelyen Taeyung olyanokat tesz ami n...