☾𝐸𝑟𝑒𝑛 𝐽𝑒𝑎𝑔𝑒𝑟

2.6K 90 64
                                    


___________~~~~~~~~~~___________

___________~~~~~~~~~~___________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________~~~~~~~~~~___________

"Teşekkür ederim y / n! Teşekkür ederim, teşekkürler, sana minnettarım."

Eren, siz ona yardım etmeyi kabul ettikten sonra  defalarca kez gevezelik etmeye devam etti.

"Yeter Jaeger, eğer çeneni kapamazsan sözümü geri alacağım."

Yan yana antrenman sahasına doğru yürürken sinirli bir bakış atarak,

"Sadece manevra yapmanın senin için neden zor olduğunu anlamıyorum"

dedin. Herhangi bir eğitim becerisine sahip olamadığı için hayal kırıklığı içinde birkaç kayayı tekmeleyerek iç çekti. Eren'in tüm ordunun önünde aşağılanmasına tanık olduktan sonra ona yardım etmek, yapabileceğiniz en güzel şeydi.

"Başın hala ağrıyor mu?"

Diye sordun, önceki yüzünün biraz fazla sert olmasından endişelendin.

"Şu anda ihtiyacım olmayan  şey başka bir Mikasa."

Birkaç bandajla kaplı başını okşayarak kıkırdadın. Eğitim alanına doğru yürüyüş aniden sessizliğe büründü, ikiniz yan yanaydınız ,yıldızlar karanlık gökyüzüne yapıştı ve meşaleleriniz yolu aydınlattı. Eren ile baş başa vakit geçirdiğiniz için kendinizi garip hissetmemeye çalışarak parmak uçlarınızla oynadınız.Onun Bileğinizi kavrarkenki dokunuşu karşısında ürktünüz.

"Sorun nedir?"
Siz sorarsınız, aslında parmaklarının cildinizi çevrelemesine aldırış etmezsiniz.

"B-bunu duydun mu ?!"
Bakışlarını değiştirdi, sanki belli bir figürü arıyormuş gibi uçuruma baktı. Yakındaki birkaç çalılık gözünüzün önünde kıpırdandı, ancak bunun muhtemelen şiddetli bir rüzgar olduğunu varsaydığınız için kıpırdamadınız. Sakinliğinizi bir kenara bıraktınız ve hızınızı artırdınız, belki de korkuyorsunuz.

"Bu kadar korkak olma ve acele et."

Onu ağaçların labirentinin derinliklerine sürüklediniz, sonunda sadece alıştırma amacıyla kullanılan sabit manevra donanımına ulaştınız. Eren'e yardım etmeden önce, meşalenizi uzağa yerleştirdiniz ve donanımınızda bazı son ayarlamaları yaptınız. Etraftaki sessizlik , alacakaranlık ve Eren'e pozisyonu öğretirken kalçasına yanlışlıkla dokunmamaya çalışmanız durumunuzu daha da kötüleştirmeyi başardı.

"Pes ediyorum! Kendin yap."

Geri çekildin, saçınla cildindeki kızarıklığı gizledin. Giderek artan bir cazibe, Eren'i yaramaz düşüncelerinden utanarak uzak tutmaya çalışıyordun, o da uzaklara bakmadan önce sevimli yanaklarınızı öpmekten kendini alıkoymaya devam etti.

Eren son kemerini de bağladıktan sonra platforma doğru yürüdü ve egzersiz yapmak için iki bacağını sadece ayak parmaklarıyla sokarak düşmesini engelledi.Ona yaklaştınız, iki elinizi de belinize koyup ona sert bir bakış attınız.

Anime boys-One Shot-çevirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin