„Chyba wypadało by mnie przeprosić"

490 14 8
                                    

Pierwszy września

Siedziałam w swoim czarnym BMW patrząc przed przednią szybę na duży budynek przede mną.

Głośno westchnęłam i wysiadłam z pojazdu zamykając go z pilota, od razu udając się do drzwi wejściowych budynku. Weszłam na zatłoczony korytarz i pokierowałam się w stronę szafek.

Gdy otworzyłam swoją szafkę wypadła z niej mała brokatowa koperta w kolorze pudrowym różowym skrzywiłam się i od razu ją otworzyłam a gdy przeczytałam jej zawartość do moich oczu momentalnie zebrały się łzy.

STĘSKNIŁAŚ SIĘ KURWO ?!
Nowy rok szkolny a ty nadal żyjesz? Ile jeszcze zajmie ci zrozumienie że jesteś zwykłym nikomu nie potrzebnym gównem.
ZABIJ SIĘ!!!!

Otarłam pojedynczą łzę która spłynęła po moim policzku i oparłam się plecami o szafkę. To oczywiste kto to napisał Cindy Davies, Peggie Jones, Lynda Martin i Camila Robinson , rzekome „divy" szkoły męczą mnie od pierwszej klasy liceum. Niszczą mnie psychicznie jak i fizycznie każdego dnia poniekąd przez nie cierpię na depresje.Porwałam liścik wraz z kopertą i wyrzuciłam go do śmietnika.

Wróciłam z powrotem do szafki którą otworzyłam i wyjęłam z niej potrzebne mi na lekcje książki.

Gdy zadzwonił dzwonek na pierwszą lekcje poszłam w stronę klasy do której po chwili weszłam.Usiadłam w ostatniej ławce gdy do sali wszedł nauczyciel i rozpoczął lekcje która mało mnie interesowała.

****
Po lekcji nadeszła przerwa na lunch więc pokierowałam się w stronę stołówki gdzie obecnie przebywała większość uczniów.

Weszłam na stołówkę i podeszłam do bufetu z którego wzięłam żółte jabłko oraz wodę. Usiadłam przy stoliku a na moje szczęście nikogo przy nim nie było. Wyjęłam z mojego czarnego plecaka Dracula'e i zaczęłam czytać.

Mój spokój nie porwał długo ponieważ zaledwie pięć minut gdy do mojego stolika dosiadła się Cindy a jej cienie stały tuż za nią.

- I jak? Podobał ci się liścik. - Zapytała z głupim uśmieszkiem a jej cienie cicho się zaśmiały.

- Bardzo - Powiedziałam bez żadnych emocji i schowałam książkę do plecaka.

- A teraz uważnie nas słuchaj... - Powiedziała gdy jedna z nich jej przerwała.

- Jesteś brzydka! - Wykrzyczała na całą stołówkę Peggie przez co wszyscy na nas patrzyli.

- Gruba! A najlepiej schudnij! - Krzyknęła tym razem Lynda

- I nikomu nie potrzebna! - Krzyknęła ostatnia czyli Camila.

- A najlepiej się po prostu powieś nie wiem albo podetnij sobie żyły wymyśl coś przez co po prostu ciebie nie będzie! - Wykrzyczała Cindy wstając z krzesła a po chwili chwyciła wodę którą wylała na mnie i odeszły jak gdyby nigdy nic obleśnie ruszając przy tym biodrami.

Okej to zabolało, nie to kurewsko zabolało.

Wyjęłam z plecaka opakowanie chusteczek i zaczęłam ścierać wodę z moich mokrych ciuchów i blatu gdy do mojego stolika dosiadła się dwójka uczniów z czwartej klasy.

- Cześć - Powiedziała niepewnie blondynka siedząca przede mną - Jestem Audrey Edwards a to Liam Taylor - Wskazała ręką na siedzącego obok mnie bruneta który posłał mi miły uśmiech którego nie odwzajemniłam.

- Harper Smith - Powiedziałam cicho łamiącym się od wstrzymanego płaczu głosem.

- Widzieliśmy co się przed chwilą stało iii.... - Powiedział nie pewnie brunet patrząc na blondynkę.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 02, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

I wish deadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz