Hani farklı duyguları aynı zamanda yaşarsınız şuan aynı öyleyim vurulduğum için üzgün Efe'nin o sözü için mutlu lisenin daha ilk haftasında olan olaylar için şaşkındım . Bugün hastanedeki son günüm bundan sonra ben ,Efe ,Sema ve Sude aynı evde kalıcaktık .Arabaya bindiğimde ön koltukta Berat da vardı .
(Berat)Ece abin seni almaya dediği anda abimin cama vurduğunu gördüm.Abim gelmişti Mert abim taaa Kahramanmaraş'tan İstanbul'a beni almaya gelmişti.
(Ece) Selam abimmmm
(Mert )Selam Ece..
(Mert)Ece hazırsan eve gidicez.
(Ece) İyide abi ben eve dönmek istemiyorum , burada arkadaşlarım var.
(Mert) Ece okulun yok zaten eve gel işte .
(Ece)Ama eve gelmek İSTEMİYORUM
Ben Ece AYDIN inatçılığım ile bilinirdim ,ama şuan sanırım abim bundan pek memnun değildi.
(Mert) Tamam Ece HANIM sen bilirsin
(Ece) Abim bana küstü sanırım ona bizle kalmasını söyleyeyim mi ?
(Efe , Sema , Sude ve Berat) Sen bilirsin
Koşarak abime yetişmeye çalışıyordum
(Ece)ABİİİİİİİİ MERTT ABİİİİİ
(Mert)Efendim Ece??
(Ece)Abi şey dicektim
(Mert)Ne diceksin Ece?
(Ece)Abi sende bizimle kalmak ister misin nasıl olsa uzun yoldan geldin
(Mert)Ece saçmalama ya beraber eve gideriz ya da ben tek giderim ama ne olursa olsun ben o çocuğun evinde kalmam.
(Ece)TAMAM ABİ GÖRÜŞÜZ O ZAMAN
(Mert) GÖRÜŞÜRÜZ ECE
Abime çok sinirlendim koşa koşa Efe'gilin olduğu arabaya doğru gittim . Araba değil de daha çok bir minibüs gibiydi en önde şoförün yanında Berat vardı arkada Efe tek Sude ve Sema da yan yana oturuyordu ,başka bir yer olmadığından Efe'nin yanına oturmam lazımdı.
(Ece)Şey Efe yanına oturabilir miyim
(Efe)Tabi ki Juliet sksksjsjjs
(Ece) O zaman biraz yana kay ROMEO jsjsjsj
(Efe) Emriniz olur Juliet sjsjjsj
Ben de Efe'nin yanına oturdum yaklaşık yarım saat sonra lüks bir villanın önünde durduk.Burda mı kalıcaktık sadece birkaç gün için bu kadar lüks bir villaya ne gerek vardı.Kapıyı çaldığımızda tatlı biz hizmetli abla kapıyı açtı .
(Efe)Selam Fatma Abla
(Fatma abla ) selam Efe bey
(Efe)Fatma abla biz çok açız sofrayı biraz erken kurar mısın acaba
(Fatma abla)Tabiki de saat 18.00 'da kurarım
İnanmıyorum saat şimdiden 17.00 olmuştu . Odalarımıza yerleştik evde toplamda yedi oda vardı .Ben iki kişilik olan odada tek kaldım ,Sude ve Sema aynı odada kalıyor Berat ve Efe'de aynı odaya geçti .hepimiz iyice yerleşene kadar akşam yemeği saati gelmişti bile .Aşağıya indiğimizde baya büyük bir sofra bizi karşıladı . Yemeklerimizi yiyip bahçeye çıkma kararı aldık ,bahçe baya büyük ve dekorluydu .Bahçenin içinde küçük bir bahçe salıncağı gördüm hemen yukarı çıkıp kitabımı aldım ve geri bahçeye indim bahçenin ışıklarını da yakıp salıncağa oturdum kitabımı okurken aklıma William Shakespeare'in bir sözü geldi "Yarayla alay eder, yaralanmamış olan." Bazen bazı insanlarla empati kurmaya çalışırız ya istediğiniz kadar empati kurun ancak bazı duyguları anlamak için yaşamak lazım ben bir duyguyu bilmesem karşı tarafla ne gibi bir empati kurabilirim ki ,kitabım empati üstüne yazılmıştı .Kitabımı okurken bahçeye Efe geldi.
(Efe)Binlerce kez iyi geceler Juliet.
(Ece)Binlerce kez beter olsun gece , senin ışığın yoksa
Efe ile durduk yere Romeo ve Juliet'ten replik söylüyorduk jsjjsj
(Efe)"Senin dudaklarınla, dudaklarım günahtan arındı"
(Ece)"Öyleyse şimdi günah dudaklarımda kaldı."
(Efe)"Öyleyse ver bаnа günаhımı geri.? Sаvаşır gözlerimle gönlüm öldüresiye Senin güzelliğinin gаnimeti yüzünden: Gözüm kovаr gönlümü seni görmesin diye, Gönlüm ister gözüme pаy vermemek yüzünden. Gönlüm bildirir senin orаdа yаttığını Öyle bir hücredeki giremez billur gözler; Gözüm inkаrа kаlkаr gönlün аnlаttığını, Güzel yüzünün onа sığındığını söyler. Gönlü dinleyip kаrаr vermek için toplаnır Düşünceler kurulu: soruşturur hаkçаsı Kurulun yаrgısıylа bir kаrаrа bаğlаnır Seven gözün pаyıylа duyаn gönlün pаrçаsı.. Şiddetle bаşlаyаn hаzlаr şiddetle son bulurlаr.. Ölümleri olur zаferleri.. Öpüşürken yаnıp tutuşаn аteşle bаrut gibi..."
Efede benim gibi çocukluğunu Romeo ve Juliet okuyarak geçirmişti bu yüzden karşılıklı bir replik söylerken hiç takılmadan söylüyorduk. O sırada bahçeden bir ses geldi.
(Sema) Selam size aşk böcekleri,pardon Romeo ve Juliet jsjjjsjs.
(Efe-Ece)Selam Sema.
(Sema) Yazılılara az kaldı yarın erken kalkıp derse giricez sonrada buluşup ders çalışıcaz sizde gelin.
(Efe-Ece)Tamam olur.
(Sema) İyi geceler sizde erken uyuyun yarın derslerrr var.
(Efe-Ece) İyi geceler
Sema gittikten 2dakika sonra bende yukarı çıkmak için hamle yapmışken Efe elimi tuttu...
(Efe)Binlerce kez iyi geceler Juliet.
(Ece)Binlerce kez beter olsun gece , senin ışığın yoksa
Gülerek odamıza çıktık .Odama girdim kapıyı kapatıp yatağıma başımı koyduğum gibi uyudum. Sabah beni alarm yerine çalan telefonumun sesi uyandırdı,arayan Efe'ydi
(Efe)Uyandın mı Juliet
(Ece)Evet sayende uyandım Romeo
(Efe)Aşağıda kahvaltı yapıyoruz sende gelsene
(Ece)Tamam geliyorum
Üstümde olan dondurma desenli pijamamı çıkarmadan yüzümü yıkayıp aşağıya indiğimde küçük çaplı bir şok krizi geçirdim diyebilirim.Efe ve gül yapraklarından yapılmış birkalp
(Efe)Juliet benimle çıkar mısın?
(Ece)EVETT
Uzunca bir süre sarıldık birbirimize sanki yıllar geçti onun kollarında
(Ece)"İki kelimecik daha, sevgili Romeo,
Sonra da gerçekten iyi geceler sana!
Saygıdeğerse aşkının eğilimi,
Amacın evlenmekse, bildir göndereceğim adamla,
Nerede, saat kaçta yapmak istiyorsan töreni;
O zaman tüm varlığımı sana adar,
Ardın sıra gelirim ta ölünceye kadar.Ama kötüyse niyetin sana yalvarırım...
Vazgeç bundan, başbaşa bırak beni kederimle.
Yarın birini yollarım."(Efe)"Ancak seninle yaşar ruhum."
Hayatım belki bundan Efe den sonra daha güzel olurdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE
General FictionLiseye yeni başlayan Ece AYDIN ve lisede edindiği dört arkadaşı ile başından geçen olaylardır.(İlk kitabımdır iyi okumalar :)