4.BÖLÜM-AŞKIM İÇİN ÖLMEMEM LAZIM

14 12 0
                                    

Yaklaşık bir hafta sonra okullar açıldı ama biz yurt yerine villada kalmak istediğimiz için yurt kayıtlarımızı iptal ettik artık okuldan sonra özel minibüs bizi okuldan alıp eve götürüyordu . Efe  ile sevgili olmamızın üstünden yaklaşık iki gün geçti .Ve yazılılar başladı başlıyacak bu yüzden gece gündüz kitaplara gömüldüm diyebilirim . Tabi okuldan sonraki 1-2 saat beraber vakit geçiriyoruz sonra ders sjjsjj . Geçen gün bir oyunda bir kız Efe'yle sevgili olduğumuzu bilmeden gelmiş BeN EfE'Nin kAnKaASıYıM  BaNa KöTü DaVrAnIrSaNıZ sİzLe KoNuŞmAz .Hıhı kesin konuşmaz sjjjsjsjsj ay gülme krizinden öbür Dünya'ya gidicem.

(Efe)Ece neye gülüyorsun bu saatte 

(Ece)Geçen gün ki kıza sjsjjjs aptalın tekiydi

(Efe)Abartmıyor musun sence?

(Ece)OFFFF Efe gülüyorum işte noldu sanki 3.Dünya Savaşını başlattım.

(Efe)Tamam Ece hemen oflama .

(Ece) Neyse iyi geceler ben odama çıkıyorum .

(Efe)"Binlerce kez iyi geceler sana!"

(Ece)"Binlerce kez beter olsun gece, senin ışığın yoksa."

Yatağıma yattım ama o gece  uyuyamadım acaba fizikçi ve kimyacının gördükleri gerçek miydi ?sabah saat 04.00 sularında evin kapı sesi geldi ve o korkuyla yataktan çıkıp   kapıya doğru yöneldim Efe o o gitmişti 

Ben gelemem ne olur sen git, ben gelemem git!!! Bu da ne ? Canım sevgilimin avucunda bir şişe! Demek ki, zehirden sevgilimin bu vakitsiz ölümü. Cimri! Hepsini içmiş ; bir damla bile bırakmadın demek kavuşabilmem için sana? Öyleyse dudaklarından öperim, belki bir parça zehir kalmıştır dudaklarında, bir zamanlar hayat veren dudakların bu kez son versin hayatıma

Neden gitmiş olabilir ki bir sorun mu vardı? Efe'yi  arıyorum  ama telefonu kapalı,hemen herkezi  uyandırdım ama   kimse nerde olduğunu bilmiyordu.Berat babasını ve Efe'nin yakınlarını arıyor Efe.nin nerde olduğunu bilip bilmediğini soruyorlardı.

Saat 06.00 gibi kapı çaldı gelen Efe'ydi o sarhoştu Berat hemen onu içeri alıp odasına götürdü ben ise kapının eşiğinde oturmuş ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum hemen bana sarılıp ağlamamamı söyleyen Sude ve Sema ama ben  yine de göz yaşlarıma   engel olamıyordum  sonra garip bir şekilde hissizleştim  sanki evde değil de uzay boşluğundaydım , nefes alamıyor hareket edemiyordum ancak yaşadığımı biliyordum beni yaşatan biri vardı o kişi Efe'ydi.

 İyi geceler! ROMEO'm elveda

 Sabaha dek iyi geceler sana!

Ya bir daha uyanamazsam .Hayır Ece  Efe'yi yalnız  bırakamazsın onun için yaşaman lazım...


LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin