3.BÖLÜM

2 1 0
                                    

Aşağıya indim ve Jimin geldi. Arabaya bindim ve evine gittik. Eve girdiğimizde 5 tane arkadaşı vardı. Hepsiyle teker teker tanıştım. Oturduk sohbet ettik.

Jimin: içecek isteyen.

Tae: Ben

RM: Ben

Jhope:ben

Suga: Bende alabilirim.

Jungkook: Bende istiyorum.

Jimin gidip içki getirdi.

Jimin: Yn severmisin?

Yn: Evet

Hepberaber içtik.

(Jimin'den)

Beraber içki içtik. Ama Yn bi içişle sarhoş oldu. Böyle olduğunu düşünmemiştim. Ama çok tatlıydı.

Jimin: Yn iyimisin?

Yn: (sarhoş halde) hı i-iyiyim

Jimin: Seni eve götüreyim.

Yn'ı arabaya bindirdim. Evemi götürdüm. Ama çok sarhoştum yürüyemiyorum. Kucağıma aldım ve yatağına götürdüm ve yatırdım.
Ve evime gittim. Aradan 2 gün geçti.

(Yn'den)

Babamı çok özlüyorum. Ve kimsem yok. Hiç kimsem. B-bitek Jimin var. Offf çok yanlızım😭.

Akşam olmuştu. Sinirlendim ve bara gittim. Çok fazla içki içtim kendimde değildim. Oradaki çalışan kimi arayacağım felan söyledi. Sadece Jimin dedim. Çünkü ondan başka kimsem yok.

Ç:Alo Jimin bey

Jimin: Alo

Ç:Jimin bey burda bi kız var çok sarhoş. Tanıdığınız biri varmı diye sorduğumda Jimin dedi. Ben sizi söylüyordur diye siz aklıma geldiniz. Acaba sizin tanıdığınızmı.

(Jimin'den)

Acaba kim yoksa yn'mı o olabilir. Dün çok üzgündü. Hemen gitmeliyim.

Jimin:Evet benim tanıdığım geliyorum hemen.

Bara gittiğimde Yn oradaydı. Koşup kucağıma aldım. Çok içmişti.

Yn: J-Jimin sen m-misin?

Jimin:Evet Yn benim merak etme seni eve götürüyorum.

Ynın evine gittim. Ve onu odasına çıkardım. Yatağa yatırdım. Ve sonra kolumdan tuttu.

Yn:Jimin lütfen g-gitme s-senden başka k-kimsem yok. S-sana çok ihtiyacım v-var.

Jimin:Tm ben burdayım bi yere gitmicem.

Kanepede uyuya kalmışım. Uyandığımda yan kalkmış üstünü giymişti ve çok güzel görünüyordu.

Yn:Günaydın

Jimin:Günaydın. Daha iyimisin.

Yn:Jimin teşekkür ederim. Ve özür dilerim. Seni bidaha zamanını almıcam.

Jimin:Yn sorun değil. Bidaha öyle deme. Özüre gerek yok.

(Yn'den)

Kahvaltıyı yaptık ve Jimin gitti. Ve inanamıyorum Jimine yine rezil oldum. Aisshh. Bugün biraz dışarı çıkıyım kafa dağıtırım. Hazırlandım. Ve dışarı çıktım. Biraz gezdim. Ve sonra yolda yürürken. 2 adam kolumdan tuttu ve bi arabaya bindirdiler. Direndim. Ama gücüm yetmedi. Ağzımı elleriyle kapattılar. Ve sonra bayılttılar...

Uyandığımda karşımda bi adam vardı. Bu da kimdi.

Yn:Sen kimsin ben nerdeyim.

? :Sessiz ol bakalım güzelim. Ben Kim Seokjin mafyayım. Ve Jiminin düşmanıyım. Ve Jimin ile çok yakınmışsınız.

 Ve Jimin ile çok yakınmışsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yn:N-ne. Napıcaksınız bana lütfen bırakın gidiyim.

Jin:Şşş sessiz ol güzelim.

Yn:😭bırakın benii

Jin:SANA SUS DEDİM!!

Jin yüzüme sert bir tokat attı. Ve dudağımın kenarı kanıyordu.
jimini aradı.

Jin:Alo

Jimin:Alo Jin sen. Neden beni arıyorsun pislik.

Jin:Yn yanımda. Senin yüzünden o şirketi kaybettim. Bunun bedelini ödeyeceksin demiştim.

Jimin:ne diyon lan sen çabuk bırak ynı. O kıza bi zarar gelirse seni... Seni mahvederim

Yn: Jimin kurtar beni!!

Jimin:Merak etme Yn seni kurtarıcım.

Telefonu kapattı.

Yn:Ne istiyorsun bizden pislik.

Jin:Sen çok konuştun yeter. Alın bunu odaya kilitleyin.

Yn:Ne hayır.

Beni bi odaya götürdüler oda çok karanlıktı hiç bir şey gözükmüyordu ve ben karanlıktan çok korkarım. Beni kilitledi ler.

Yn:Ha-hayır beni buraya kilitleme yin karanlıktan çok korkarım😭

Ben ağlamaya başladım.

Yn:Nolur karanlıktan çok korkarım.

Kimse beni dinlemedi. Yere oturdum dizlerimin karnıma çektim. Ve yüzümü kapatıp ağlamaya başladım. Çok korkuyordum. Ertesi gün hala o odadaydum çok korkuyordum hala ağlıyordum.

(Jimin'den)

Ynın yerini sonunda bulmuştum. İçeri girdim. Jin oradaydı.

Jin:Oooo Jimin beyde gelmiş.

Jimin:Kes sesini Yn nerede. Ona bi şey yapmadın değilmi.

(Yn'den)

Jiminin sesini duydum.

ɪʟᴋ ɢᴏ̈ʀᴜ̈şᴛᴇ ᴀşᴋ ❤️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin