𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗈
𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐏𝐈𝐍𝐒
𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒 !best read in:
sans with black background!𝗄. 𝗄𝗈𝗓𝗎𝗆𝖾 𝗑 𝖿𝖾𝗆𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄!𝗈𝖼
𝖯𝖫𝖤𝖠𝖲𝖤 𝖭𝖮𝖳𝖤 !
𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗈𝖼 𝗂𝗌 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 ( 𝖺𝗇𝖽 𝖩𝖺𝗉𝖺𝗇𝖾𝗌𝖾 )𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗐𝗈𝗆𝖺𝗇!𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝖾𝗉𝗂𝖼𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗎𝖼𝗁! 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝖺𝗇𝗒 𝗋𝖺𝖼𝖾 / 𝗀𝖾𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗂𝗌 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽 <𝟥𝐉𝐔𝐍𝐈𝐄 𝐌. 𝐌𝐀𝐊𝐈𝐍𝐎, daughter of one the richest men in Tokyo, a girl born of high status and class and is practically a celebrity with everyone knowing her yet she knew no one. she hated everything about it, she felt like she was always being watched, that every connection she had with another being was fraudulent and that she was another stepping for them up the social ladder. which most times, she wasn't wrong so finally meeting someone who knew nothing about her, not even her name and only a mere song she liked was...refreshing.
would she finance experience to longevity of happiness? Or would this be another high leading to an inevitable low.- 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗋𝗂𝗇𝗀 -
˖⁺‧₊˚ 𝐣𝐮𝐧𝐢𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐨 ˚₊‧⁺˖
𝗌𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝖾𝖾𝗇 - 𝗇𝗈𝖻𝖾𝗁𝗂 𝗁𝗂𝗀𝗁." 𝗍𝗁𝖾 𝗎𝗇𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝖼𝖾𝗅𝖾𝖻𝗋𝗂𝗍𝗒 "
˖⁺‧₊˚ 𝐤𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐤𝐨𝐳𝐮𝐦𝐞 ˚₊‧⁺˖
𝗌𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝖾𝖾𝗇 - 𝗇𝖾𝗄𝗈𝗆𝖺 𝗁𝗂𝗀𝗁." 𝖺 𝗌𝖾𝗇𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅𝖼𝗒 "
+
𝐫𝐲𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐨
twelve" 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗂𝗀 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 "
𝐤𝐮𝐫𝐨𝐨 𝐭𝐞𝐬𝐮𝐭𝐫𝐨
𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍𝖾𝖾𝗇" 𝖺 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝖻𝖾𝗌𝗍𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 "
𝐤𝐨𝐫𝐢 𝐧𝐚𝐤𝐚𝐡𝐚𝐫𝐚 ( oc )
𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍𝖾𝖾𝗇" 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋 𝗂 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖺𝖽 "
𝐤𝐞𝐢𝐣𝐢 𝐚𝐤𝐚𝐚𝐬𝐡𝐢
𝗌𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝖾𝖾𝗇" 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗈𝖿 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 "
𝐤𝐨𝐭𝐚𝐫𝐨 𝐛𝐨𝐤𝐮𝐭𝐨
𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍𝖾𝖾𝗇" 𝗁𝗈𝗐 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝗁𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗂𝗌? "
+ oc's from best friend!
𝐤𝐚𝐭 𝐫𝐢𝐜𝐡𝐚𝐫𝐝𝐬
𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍𝖾𝖾𝗇"𝗁𝗈𝗐 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾"
𝐦𝐲𝐥𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐝𝐨𝐧
𝗌𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝖾𝖾𝗇"𝗂𝗆 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇 𝗆𝗂𝗒𝖺 𝖺𝗋𝖾𝗇'𝗍 𝗆𝖺𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗒𝖾𝗍"
𝐫𝐨𝐫𝐲 𝐤𝐨𝐳𝐮𝐦𝐞
𝗌𝗂𝗑𝗍𝖾𝖾𝗇"𝗒𝗈𝗎 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝖻𝖾 𝗉𝗎𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍"
𖤐 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗉𝗂𝗇𝗌 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾𝗅𝗂𝗇𝖾 𝗆𝗒 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗈𝗈𝗄,𝖻𝖾𝗌𝗍𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽. 𝖨𝗍 𝗂𝗌 𝗌𝖾𝗍 𝖠𝖥𝖳𝖤𝖱 𝗍𝗁𝖾 𝟥𝗋𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗀𝗋𝖺𝗎𝖽𝖺𝗍𝖾 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖼𝗈𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗆.
𝟥𝗋𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 -> 𝗎𝗇𝗂
𝟤𝗇𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 -> 𝟥𝗋𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗋
𝟣𝗌𝗍 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 -> 𝟤𝗇𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗋𝖸𝖮𝖴 𝖣𝖮𝖭𝖳 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖳𝖮 𝖱𝖤𝖠𝖣 𝖡𝖤𝖲𝖳𝖥𝖱𝖨𝖤𝖭𝖣 𝟣𝖲𝖳!
𝗌𝗈 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝖿𝗈𝗋𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖺𝖽𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗇!ᝰ.ᐟ𖦹₊⊹ 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐞 !
thought i'd revive this story 3 years later lol
please enjoy the updated 2024 version than the 2021 version
!!!! though the 1st 3 chapter ARE the original ones 𝗆𝗈𝗌𝗍𝗅𝗒 𝗐𝗍𝗁 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗋𝖾𝗏𝗂𝗌𝗈𝗇𝗌 !!!:)
COPYRIGHT , LUVCYBER 2024
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐏𝐈𝐍𝐒 | 𝐊. 𝐊𝐎𝐙𝐔𝐌𝐄
Fanfiction˖ ᡣ𐭩 ⊹ ࣪ 𝐊𝐄𝐍𝐌𝐀 𝐊𝐎𝐙𝐔𝐌𝐄 .𖥔 ݁ ˖ - 𝗂𝗇 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖺 𝗌𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇 𝗂𝗇𝖿𝗅𝗎𝖺𝗇𝖼𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗏𝖾𝗋𝗌𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌𝗍𝗐𝗈 𝗍𝖾𝖾𝗇𝗌 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋 𝖻𝗎𝗍, 𝗂𝗍 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝖺𝗌 𝗌𝗆𝗈𝗈𝗍𝗁 �...