Kötü Sonuçlanan Oyun(00's line)

425 18 1
                                    




17:30, JYP pratik odası...

"Hadi oyun oynayalım!! Çok sıkıldııım!!" diye yüksek sesle sızlandı Jisung, pratik odalarında.  "Ne oynamak istiyorsun Sungie?" diye sordu Changbin başını telefonundan kaldırmadan. Büyükleri aynaya yaslanmıştı ve Felix telefonuyla ilgilenirken omzuna yaslanmıştı. "Bilmiyorum. Herhangi bir şey! Sıkıldım. Hyungların uzun süre gelmeyeceğine eminim." Diye tekrar sızlandı Jisung ve vücudunu Hyunjin'nin üstüne bıraktı, Hyunjin acıyla çığlık attı. "YAH!!" diye bağırdı Hyunjin, çoktan kavgaya hazır Jisung'la kavga etmek için. Ama hyungları dışarıdayken olay çıkmasını istemeyen Changbin hemen telefonunu kilitleyerek ayağa kalktı ve ikisinin arasına girdi.

"Tamam, tamam. İkinizde. Kesin. Hyungları beklerken oyun oynayacağız. Ama kavga etmek yok. Anlaşıldı mı?" diyen ciddi Changbin ile gençler hemen kafalarıyla onayladılar. "Güzel, ama ne oynamak istersiniz?" diye sordu Changbin, telefonuyla uğraşan Seungmin'nin yanına otururken. "Hmmmmm... doğruluk ya da cesaretlilik???" diye soran Hyunjin ile Changbin kaşlarını kaldırarak baktı.

"Çok klişe! O oyundan nefret ediyorum!" diye tatlıca sızlandı Seungmin bütün vücudunu Changbin'nin üstüne bırakırken. Seungmin'nin oyundan gerçekten hoşlanmadığını gören Changbin kıkırdadı. "Bu oyunu seveceğini düşünmüştüm Minnie? Jisung ve Hyunjin'nin sırlarını öğrenebilirdin belki?" diye fısıldadı Changbin vücuduna yaslanmış Seungmin'e. Seungmin kafasını kaldırıp, sataşırcasına kaşlarını oynatan Changbin'e baktı. "Güzel tavsiye. Tamam! Ben varım!" diye birden bağıran Seungmin ile Jisung ve HYunjin ürkttü. Changbin kafasını arkaya atarak yük sesle kahkaha attı. Küçükleri çok tatlıydı.

"Tamam, o zaman doğruluk ve cesaretlilik. Felix? Oynayacak mısın?" diye sordu Jisung aynadaki yerinden gram oynamamış Felix'e.  "Doğruluk ve cesaretlilik? Teşekkürler dostum, almayayım. Burada oturup aptallıklarınızı izlemeyi tercih ederim." Dedi Felix masumca gülümserken Jisung'a. Rapper sinirlenmişti ve neredeyse dansçıya saldıracaktı Changbin onu tutmasaydı. "Bak, bak. Az önce ne söyledim?? Kavga etmek yok. Otur şuraya. Bırak Felix orada kalsın ve izlesin. Oynamak istemiyorsa onu zorlamayı bırak."

Jisung suratını astı ve Hyunjin'nin yanına oturdu. "İyi. Hadi başlayalı o zaman!" diye heyecanla bağırdı Jisung ve Changbin, Jisung'un heyecanını görünce tuhaf hissetti ama boşvermeye çalıştı ve küçüklerine odaklandı.

Xxx

"Changbin hyungun sırası! Hyung, doğruluk mu cesaretlilik mi?" diye sordu kaşlarını oynatırken Hyunjin. Changbin gözlerini devirdi şakayla ve doğruluk dedi.

"Hiç eğlenceli değilsin. İyi, işte sorun. Hiç kimseye söylemediğin bir korkun var mı? Biz de dahil?" diye soran Jisung ile Changbin'nin yüzü anında solmuştu. Gergince yutkundu ve etrafında göz gezdirdi.

"Errr... evet?" diye cevap verdi emin değil gibi, Changbin. "Ayyyy. Doğru söylüyormuşsun gibi gelmedi. Ceza almalısın!" diye heyecanla bağırdı Jisung. "Neee???? Hiçbir zaman ceza olması gerektiğiyle ilgili konuşmadık! Han Jisunggg!" diye bağırdı Changbin, genç rapper'a, ama karşısındaki sadece güldü ve diğer oyuncular Hyunjin ve Seungmin ile cezayı tartışmaya başladı.

Changbin kendisini dinlemeyen dongseangleri ile suratını astı. Çocuk gibi kollarını göğsünde bağladı ve geri yerine oturdu. Her şeyi izleyen Felix gülmeye başladı ama sonra sustu Changbin'nin gerginliğini görünce. "Binnie hyung, iyi misin?" diye hafifçe seslenen Felix ile büyüğü ürkmüştü. Changbin arkasına döndü ve çekingence gülümsedi Felix'e. "Eh? İyiyim? Neden soruyorsun?" diye yalan söyledi Changbin, olabildiğince normal davranmaya çalışıyordu küçüğü gerginliğini fark etmesin diye. "Solgun duruyorsun. İyi olduğuna emin misin? Değilsen onlara oynamayı bırakmalarını söyleyebilirim." Diyen Felix'in endişesi sesinden duyuluyordu. Nazikçe gülümsedi Changbin kafasını hayır anlamında sallarken. "Sorun değil. İyiyim ben. Benim hakkımda endişelenme tamam mı?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİNNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin