8

601 40 29
                                    

( İLAYDA)

sabah gonca ve melisin kavgasıyla uyandım zaten adada kavgalar son bulmuyordu..bugün bir eleme konseyimiz vardı aday olup gidebilirdim..

bugün oyun olmadığı için beraber oturup sohbet ediyorduk arkadaşlarımla daha sonra batuhan geldi yanıma oturdu.

Batuhan : ee napıyosunuz burda

Öykü : hiç muhabbet ediyorduk öyle birleşme partisini falan karşı takımdakileri soruyorduk ilayda'ya neyse ilayda devam et sen poyraz nasıl biri?

İlayda : poyraz çok iyi bir çocuk seçmlerde tanışmıştık zaten dışarda'da baya zaman geçirdik.

batuhan sinir olmuş'a benziyordu kafasını sağa sola sallıyordu bu çocuk neden böyle

İlayda : iyi bir arkadaşım o da

Batuhan : yani arkadaşın başka neyin olacak ki

İsmail : batu kızın dediği şeyden bunumu çıkardın

Batuhan : neyse sizce sms 1.si kim olur ve kimi söyler?

İlayda : aday olacağım gibi gözüküyo yani arkadaşlar söyleyebilirsiniz ben sıkıntı etmem sonuçta takımda benden daha iyi olan kızlar var melis,merve gideceğim varsada giderim hayırlısı olsun her şeyin.

(BATUHAN)

ne gitmesi ya ne diyor bu biz daha seninle finale gidicez nereye gidiyosun..

Batuhan : ben 1.çıkarsam söyleyeceğim isim belli senin bu takıma emeğin var bu yüzden ben seni söylemiyeceğim çıkarsam eğer.

Öykü : benide söyleyebilirsiniz arkadaşlar sıkıntı olmaz.

İsmail : ben kim çıkarsa beni söylemesini istemiyorum burası öyle bir yerki bir anda gidebilme ihtimalin var lütfen arkadaşlar.

İlayda : hepimiz için en iyisi olsun hepimiz bir gün bu yaşanmışlıkları bu anıları geride bırakıp olduğumuz yere döneceğiz.

"hepimiz bir gün bu yaşanmışlıkları,bu anıları geride bırakıp olduğumuz yere döneceğiz"

ilayda bunu söyleyince içimin üşümesine neden olmuştu burdan çıktıktan sonra ilaydayla görüşmeye devam etmek istiyordum umarım kopup gitmeyiz

ilayda bana farklı geliyordu "çocuksu tavırlarının altında hayranlıkla izlediğim bir olgunluğu vardı" ( fav sahne🥺)

ne hissettiğimi bilmiyordum ama öte şeyler hissettiğimden emindim tek sorun burası bir yarışma ben buraya şampiyon olmak için geldim karşıma engel çıkarsa bunu başarmamın imkanı yoktu kendimi toparlamam lazımdı..

ismail abinin sesiyle sıçradım

İsmail : batuhan yaklaşık 10 dakikadır boş boş bakıyorsun hangi alemlere daldın

ilayda gülerek "batuhan kendindemisin"

Batuhan : dalmışım ya neyse konseye gitmiyormuyuz

İlayda : hadi tekne geldi zaten gidelim eşyaları alıp

herkes eşyalarını toparlarken ismail abi yanıma geldi

zaaf || İlbatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin