1. fejezet

24 2 0
                                    

I. KötetAz ugrás1.Din lassú, komótos léptekkel, kissé megrészegülten haladt kedvenc helye felé. Nagyon távolinak tűnt még a cél, de lassan körvonalazódott a távolban magasodó hegy. A hegy, ahonnan az egész környéket belátta, ahol gyermekkora nagy részét töltötte tizenegy éves kora óta. Amióta az eszét tudja. Mert Ő csak akkor született. Legalábbis így tudta.Az a hely az ott a távolban, ahová magányosan járt és ahol annyi hosszú órát gondolkodott, vagy éppen csak ült szótlanul, nem gondolva semmire.Fekete haja mosdatlanul hullott izmos vállára. Két napos kosz borította testét és ruháját. A teste füstszagú volt. Valamikor még fehér trikója félig szakadtan engedte látszani szikár, kidolgozott mellizmát és még mindig olyan szorosan feszült felső testére, hogy erős hasizmai feszítésének alig tudott ellenállni a kopott szövet.Din 23 éves múlt. Két hónapja vette kézbe diplomáját, aminek együtt örült a közeli nyomortelepen élő barátaival.Két hónappal ezelőtt még mindenki azt gondolta, Ő a nagy lehetőség. Majd Din megmutatja ezeknek, akik lenézik Őket, akik csak távolról merik figyelni a putrisort, ahol élnek. Ott is van élet, csak Ők nem látják. A kívülállók, a gazdagok. De majd Din megmutatja, hogy közülük is ér valaki valamit. Így gondolták két hónapja.Most egy kötéllel a bal kezében vánszorgott arra a helyre egyedül, magányosan, ahol igazán boldog lehet, ahol átlépheti a kaput, ahogy a nagyanyja mondta. A pokol kapuját. Oda, ahol majd ha teste elsorvadt, a lelke találkozhat az igazi szüleivel. Akiket szintén Ő juttatott oda, ahol vannak. Mert Ő, Din egy rossz ember. Nagyon rossz és nem szabad élnie ezen a világon.Mert Ő bűnös és csak így oldozhatja fel magát bűneitől, és szabadíthatja meg a szörnyűségtől azt, akit a világon a legjobban szeret. Amíg Ő él, addig Juli nem lehet szabad. Addig fogoly. Annak a bűnnek a foglya, amit Ő követett el vele szemben. Ezt mondta a nő, akit nagyanyjaként tisztelt és szeretett. Eddig.Most már nem érez, nem szeret, csak megy. Komótosan. Nem gondolkodik. Ereiben kering az önpusztítás vágya.Aztán lenéz. Jobb kezének mutató ujja lüktet a fájdalomtól. Egy vastag szivar van a kezében. A szájához emeli, mélyen leszívja a füstöt és ezzel egy időben az ujja már nem is fáj. A nikotin hatására a szervezetében lévő afrodiziákum hatása ismét felerősödik. Nincs fájdalom, csak elszántság és határozottság. Meg kell mentenie Julit. Hirtelen megbotlik, majd elvágódik. Teste a fűből alig látszik. Hanyatt fordul, majd jobb kezében lévő szivarjába ismét nagyot szív. A füstöt mélyen a tüdejébe szívja, majd benntartja. Elméje pillanatra tisztul, majd egyre jobban elhomályosodik, de célja még mindig előtte lebeg. Feljutni a hegyre, majd felmászni a kedvenc fájára, a kötelet felkötni az ágra erősen. A hurok már készen van, azt csak a nyakára kell tennie, aztán ugrás. Nem kell többet tenni. Még két kilométer.

BoszorkányságOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz