Tu macie uzupełnienie z Muichirou, dwóch pierwszych rozdziałów nie piszę, bo Mui w nich jest
A w mediach nasza słodka chmurka~~~
Wasze Drugie Spotkanie :
Szłaś/- w nocy przez las, zmierzając do swojej ulubionej Wierzby Płaczącej (Drzewo ze zdjęcia poniżej), Która pochylała się nad rzeką, by poobserwować gwiazdy.
Dokoła wierzby była tylko trawa, więc to miejsce jak żadne inne nadawało się do obserwacji gwiazd. A o demony nie musiałaś/- się martwić, gdyż w całym lesie rosła Wisteria, skutecznie odstraszając tych niepożądanych gości. Idąc zauważyłaś/- Muichiro oglądającego kwiaty. Wiedziałaś/- że chłopak jest filarem, ale przyjemnie spędziłaś/- czas na łące oglądając chmury, więc pomyślałaś/-, że oglądanie razem gwiazd też mogło by być bardzo ciekawe.
-Hej! Pamiętasz mnie?-Zapytałaś/- podchodząc do chłopaka. Ten chwilę ci się przyglądał, po czym powiedział
-A no tak, dziewczyna/chłopak od chmur...-
-Pamiętasz jak mam na imię?-
-.................................................Nie..................-
-Jestem (T/I) (T/N), czy chciał byś pooglądać ze mną gwiazdy?-
-..................................................Ale nie widać stąd gwiazd...-
-Znam jedno miejsce, z którego widać je naprawdę dobrze! Chodź za mną!-
***
Przez całą noc oglądaliście gwiazdy. O czwartej nad ranem chłopak zaproponował że odprowadzi cię do domu. Gdy dotarliście pod wcześniej wskazane miejsce, Muichiro zaproponował spotkanie się na polanie z wierzbą na oglądanie chmurek i gwiazd. Z chęcią przystałaś/- na tą propozycję, mimo że bałaś/- się że młody filar zapomni o spotkaniu.
Spoiler : Od razu po odprowadzeniu cię do domu Muichiro pobiegł do motylego dworu, który znajdował się nieopodal, i poprosił Shinobu żeby przypomniała mu o spotkaniu, więc stawił się na miejscu o wyznaczonej porze.
Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi?
Po drugim oglądaniu chmurek i gwiazd, czyli nie całe pięć dni po pierwszym spotkaniu.
Cute fact : wciąż nie pamięta twojego imienia więc nazywa Cię "dziewczynką/chłopczykiem od chmur" lub "chmurką"
****************************************************
Teraz przerwa na kawę i jedzenie, a potem Iguro awe~
'''*\\Sweetie//*'''
CZYTASZ
ZAWIESZONE'''*\Preferencje z Kimetsu no Yaiba/*'''
FanfictionTytuł heh Postacie: -Tanjiro Kamado -Zenitsu Agasuma -Inosuke Hashibira -Genya Shinazugawa -Giyuu Tomioka -Obanai Iguro -Kyojuro Rengoku -Tengen Uzui -Muichiro Tokito -Sanemi Shinazugawa -Muzan -Akaza -Douma