Eve varınca kendimi duşa attım .Rahatlamaya çalışırken bir yandan barda tanıştığım adamı düşünüyor bir yandan da Melih'i düşünüyordum. Anımsadığım yazın üstünden 5 yıl geçmişti. Artık 26 yaşındaydım. O yazdan kimseyle iletişimim yoktu. Yeni bir eve taşınıp kendi kendime bir şeyler yapmaya çalışıyordum. En iyisi buydu. Kendimden emindim. Tek gecelik ilişkilerim olmuştu. En son 2 yıl önce 1 yıl süren bir ilişkiden çıkmıştım ve artık karar vermiştim. Ben böyle bir insan değildim. Karşımdakini de kendimi de yormaya gerek yoktu.
Bu düşünceler arasında duştan çıkıp yatağıma geçtim ve aynanın karşısında havlumu çıkarıp vücudumu incelemeye başladım. Her yerim kızarıklarla doluydu. Bacağımda ve sağ göğsümde minik bir morluk oluşmuştu. Bunlar hoşuma gitmişti. Kabul etmeliydim ki oldukça karizmatik bir adamdı. Yakın zamanda hiçbir seksten bu kadar keyif almamıştım. Kısa ama güzeldi. Bir daha karşılaşırsak neden olmasındı?
Kafamdaki her şeyi atmaya çalışıp öylece yatağa yattım. Kısa bir süre sonra uykuya dalmıştım zaten.
Saat 12'yi geçerken uyandım ve baş ağrımla bir ağrı kesici alıp üstüme şortlu pijama takımımı geçirdim. Melih ile buluşmaya gitmeli miydim?
Üzerinden çok zaman geçmişti. Unutmaya çalıştığım gerçeklerle yüzleşecek cesaretim var mıydı?
Kafam deli gibi karışıkken ani bir kararla elimdeki kahveyi bıraktım. Dün kaydettiğim numarasını buldum ve çaldırırken hoparlöre alıp giysi odama koştum.
''Alo?''
''Alo, merhaba Melih. Rahatsız etmemişimdir umarım?''
''Hayır. Olur mu öyle şey. Ben de aramayacaksın diye düşünmüştüm.''
''Aramam gerektiğinin farkına vardım.''
...
Kısa süreli bir konuşmadan sonra evimin yakınındaki bir kafede buluşma kararı aldık. Üzerime beyaz mini elbisemi geçirip saçlarımı tarayıp ceketimi telefonumu elime aldım ve koşarak evden çıktım.
Neler olacaktı?
-
1.3.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL KADIN - YENİDEN DÖNÜŞ (KISA HİKAYE) +18
Short Story''Hiç değişmemişsin, çok güzelsin.''