''Ne komik bir gündü ama!'' dudaklarımın etrafını temizleyip peçeteyi masaya bıraktım. O da gülüyordu.
Birden durdu.
''Çok güzelsin.'' Öksürüp denize döndüm.
''Teşekkür ederim.''
''Kalkalım mı?''
''Olur.''
Arabaya yürümeye başladık. Saat gece ikiye geliyordu. Biraz sarhoştuk ikimiz de. Bir kolumu beline dolayıp ona yaklaştım. Yanında olmak istiyordum. O da kolunu bana sardı. Parmakları belimde gidip geliyordu. Gözlerimi kapattım ve kendimi o ana bıraktım. Akşam serinliğine, parmaklarının yarattığı o güzel hisse ve kokusuna.
''Melih...''dedim. Gözlerimi açtım. Çok tutkulu söylemiştim. Dudaklarımı ısırdım.
''Efendim?''
''Teşekkür ederim.''
''Ne için?''
''Varlığın için.'' Başıma bir öpücük kondurdu.
Arabanın önüne geldiğimizde.
''Biraz burada kalsak olur mu?''dedim. ''Arka koltukta otursak.'' Yorgundum.
Elimi tuttu ve arka kapıyı açıp oturdu. Beni kendine çekti. Ona sarıldım. Gözlerim kapanmaya başlamıştı.
''Seni çok özledim''dediğini duydum. Gülümsedim.
''Lütfen o güzel dudaklarını öpmeme izin ver.'' İçim, içimde bir yerlerde bir ateş yandı sanki.
''Öp hadi.''dedim koltuğa yaslanıp. Ona bakmaya başladım. Dudaklarını yaladı ve üstüme eğildi. Sıcak nefesini hissediyordum. Gözlerimi kapattım.
Alt dudağımı yaladı önce. Kendine doğru çekti ve emdi.
Kalbim hızlanmaya başlamıştı.
Dudaklarını dudaklarıma sürttü.
''Seni çok istedim.'' dedi zorla.
Açmadım gözlerimi. Boynuma indi. Emmeye başladı. Kafamı yana kaydırdım. Koluna tutundum.
Daha da aşağıya indi. Açıkta kalan her yerimi öptü. İzler bıraktı. Emdi. İnledim. Tek yaptığım inlemekti. Üstümü çıkaracakken
''Dur !'' dedim zorla. Hayal kırıklığıyla baktı bana. Neden bu kadar güzel bakıyordu.
Boynuna tutundum ve onu sertçe kendime çektim. Öpmeye başladığında karşılık verdim. Arada nefes almak için çekildiğimde boynumu öpmeye başlıyordu.
''Aaah'' inleyip daha sert öpmeye başladım onu.
Elini şortuma getirdi. Kasılmıştım. Okşamaya başladı beni.
''Islanmışsın.'' Dedi mutlulukla. Başımı salladım. Kolumun izin verdiği ölçüde üstüne eğildim. Birbirimizin vücudunda izler bıraktık. Dakikalarca öpüştük.
''Durmalıyız.'' dedim üzgünce.
''Neden ?''
''Lütfen duralım'' O kadar üzüldü ki.
''Peki.'' dedi ve kapıyı açıp öne geçti. Arkada içimdeki o kötü hisle baş başa kaldım. Koltuğa uzandım. Arabayı çalıştırdığında çoktan uyumuştum.
-
19.28
24721
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL KADIN - YENİDEN DÖNÜŞ (KISA HİKAYE) +18
Short Story''Hiç değişmemişsin, çok güzelsin.''