Bölüm 1

14 0 0
                                    

Sa lan bakın baştan söyliyim amaç aramayın hikayede çok sıkıldım ve yazıyorum yani ona göreee neyse kimsiniz bilmiyorum ama seviyom sizi hade başlayak.

~

Anam başımda dikilmiş kalkmam için benim ağzıma sıçarken uyumuş numarası yapıyordum çünkü why not?

" Ece kalk artık okula geç kalıcan " nE!?? Lannn bugün okul başlıyordu off ya ne o şimdi 9 ay boyunca erken mi kalkıcam ohooo olmaz böyle ya neyse başa gelen çekilir diyerek kalktım yatağımdan.

Rutin işleri halledip aşağıya indim anam kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu ona " aç değilim şimdi okulda bişeyler yerim" deyip bişey demesini beklemeden evden çıktım.

Sınıftan içeriye girdiğimde yeni gelen birkaç kişi vardı veee...

oha o ne lan sınıfa meteor düşmüş aq
Olm o insan mı lan tamam insan olduğu belli de bizim sınıfta ne işi var lan onun diye düşünürken gözlerini bana çevirdi hızla kafamı çevirip sırama oturdum.

Ahandaaa ranzaaa

Ceren geldii lann benim kankam şerefsiz olan işte canım değişik bı ilişkimiz vardı ne bilim gece 5e kadar telefon başında konusabiliyoruz mesela ama şimdi itiraz edemem o benim en değer verdiğim sayılı insanlardan biriydi.

Gelip yanıma oturdu veee tam naber diyecekken matematikçi sınıfa girdi.

Tipine sümkürdüğümün malı

Zaten matematiği sevmiyom hocada şabalak olunca hiçbir bok anlamıyorum dersten.

Derken gözüm şu meteora çarptı o da bana bakıyordu tabi sınıfa girer girmez çocuğu gözlerinle yersen olacağı bu Ece afferin. Çocuktan gözümü ayırdım önüme döndüm.

Ders nihayett bittiğinde yana dönünce çocuğun gitmiş olduğunu farkettim. Neeyse deyip tam cerenle konuşacakken telefonuma gelen bildirim sesiyle hayırdır olm diye geçirdim içimden lan cerenle de bı konuşamadım neyse bildirime baktım.

+90...; Selam Ece ben kemençe

Bu kim ammınaa deyip cevap yazdım

Ece; Hoşt ulan amıkınakodumun pezevengi

Anında cevap yazmıştı

+90...; Ama ayıp oluyor pezeveng falan 

Ne diyo lan bu

Ece; niye ayıp lan hem bı dakka lan kimsin sen aq

+90...; Kemençe dedim ya lan

Ece; kim olduğunu söylüyor musun yoksa engelliyim mi?

+90...; Dur ya daha yeni hat aldım engelleme yeni hat alamam o kadar param yok

Ece; Kimsin söyle o zmn lan

+90...; Tamam bak bana E diyebilirsin

Ece; off senle mi ugrasicam ya

Deyip çıktım WhatsApptan hoca gelicekti şimdi

Hoca gelene kadar cerenle muhabbet ettik vee hoca geldi

Dersler dersleri teneffüsler teneffüsleri kovaladı derken bitmişti sonunda ohh ve şükürler olsun aq . Çantamı toplayıp çıktım okuldan cereni evine bıraktım çünkü bizim evin yolundaydı evi onu bıraktıktan sonra otobüse bindim

Kulaklığımı takip şarkı dinleyecekken yine bildirim geldi yine ondandı. Bu sefer bakmayıp bildirimleri sessize alıp şarkımı dinlemeye başladım.

Yavaşça gözlerimi açıp bana bakan adama baktım. Otobüs şoförü olmalıydı lan hava kararmış.

"Kızım seferler bitti sen hâlâ inmedin inmeyi düşünüyor musun?" Dediğinde olanlar aklıma dank etmişti. Şarkı dinlerken uyuya kalmışım vee durum buu şoföre dönüp "kusura bakma abi" deyip otobüsten indim. Ve eve yürümeye başladım.

~~~

Lan beğendiniz mi bölümü

Yorumlarınızı yazın hee

Bakalım diğer bölümde neler olacak?

E temsili
Akdnamdnamdna

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hikayede amaç arayan ağır maldır.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin