Setahun kemuadian*
Di sebuah rumah Kecik di chuan
* appa !! Meh laa makan",, ajak yuri manja..
" unnie gyuri Kamu da da siap masak ke?"Tanya appa suk Jin..
"Ari ni yuri yg masak,, appa rasa dan komen taw masakkan yuri.."
"Kamu masak???? Jinja??? Sedap ke ni?? " suk Jin meraba2 tekan nye ..
"Sedap laaa,, sedap xsedap appa kena Makan jugak, Jom Semua tunggu appa KAt meja .."****
Minah:- jemput Makan "Semua laung minah ,,, " rrrrrr laparnye,..
" slow minah Makan minah " tegur suk Jin
"Araso appa mian heeeeeee"Gyuri yuri dan Jessica tersenyum melihat gelagat adik nye yg berusia 7 tahun ..
*****
Shin hye!!!! Miho !!! Meh Makan ,, laung minah Ingin menyupkan adik nye yg berumur 3 dan 4 tahun,, sementara gyuri mengemas rumah yuri membasuh pinggan dan Jessica menjaga adik kembar mereka keris dan Krystal .. Beginilah runtin harian mereka,, walaupun Macm tu mereka xkan lepaskan peluang kanak2 mereka,, selepas selesai dgn kerja masing2 mereka pergi ke taman permainan...
****
Di taman permainan ,, kesemua kanak2 bersuka ria bermain pemainan yg Ada.. Gyuri duduk di bangku sambil menjaga adik kembar mereka berusia 1 tahun 5 bulan... Dan yuri menjaga shin dan miho,, nasib adik2 perempuan mereka tidak degil senang di urus..
Unnie minah !! Laung miho sambil menangis
Wae!! Minah pergi memdapati adiknye,,," was changia ?"
Keris mengangkat tangan ye dan menunjuk ke arah bola di jalan raya,
"Laaaa bola pergi jauh ye?"
Miho mengangguk
"Jap yee unnie ambik"pujuk minah,,.
Minah berjalan untuk mendapatkan bola meninggalkan adik2 nye,,
Yuri yg perasan shin dan minah berdua pergi mendapatkam mereka,,
Minah!!! Minah!! G mana tu!? Jerit yuri,, tApi minah x dengar..
Yuri memegang tangan miho dan shin Ingin membawa mereka ke gyuri,,
Tiba2 yuri terdengar satu dentuman yg kuat!!
Yuri menoleh kebelakang dan melihat sebujur tubuh yg terbaring di atas JALAN raya dan sebuah motosikal jatuh..
Yuri terperanjat terus memanggil gyuri,,
Unnie gyuri!!!!! Minah kena langgar,, sambil berlari mendapatkan minah
"Jinja !!"gyuri terkejut
Sica! Kamu Balik bawak keris dan Krystal pastu Bagi tahu appa,," arah gyuri..
"Araso unnie" Jessica berlari Balik ke rumah sambil menolak troli adik kembarnya...****
Di tempat excident,,..
Yuri pergi dekat minah yg tengah menangis menahan kenahan kesakitan..
"Minah ,, ok kan?? Sabar yee kita g hospital tunggu appa.."
"Unnie yuri sakit -menangis- unnie !! Adik mana ??
"Adik Ada ni "memegang tangan miho..
"Shin?"soal minah yg menahan kesakitan sambil me nangis...
Minah!! Minah !! -sukjin dtag sambil mendukung minah membawa ke hospital, minah menangis,, Semua risau kan minah,, tapi yuri!!!!
Yuri mencari shin , Sebb tiada kelibat shin disini sana,, mustahil mereka tinggalkan shin di rumah sorg,,,
Sica!"
Nape?' Tanya sica?
Sica nampak shin x???
Tak" sambil mengeleng Kepala ... Mereka berdua berlari ke taman mainan mencari shin..
Shin!!! Shin hye!!! Laung mereka bersama..Yah!! Yuri sica!! Meh sini korang buat apa KAt sana!? Jaga adik ni unie nak kini appa g hospital ni!!laung gyuri,,.
Yuri dan Jessica terpinga,, Gyuri yg nampak Perubahan muka mereka berdua,, terus bertanya
"Wae?" Gyru pelik
Unnie gyuri nampak shin x??Mereka bertiga mencari shin hye hingga larut malam...
**bersambung**
Maaf Kalau xbest yee :D