♡︎7

348 33 94
                                    

İzuku:

Sonunda parti bitmişti ama bende bitmiştim odama gidip uyumak istiyordum arbadan indim ve odama yürümeye başladım ama bir anda Shoto'nun odasına çekildim.

"Nereye gidiyordun güzellik?"

"B-ben yatacağım babacığım."

"Hmm ama daha sana hediyeni bile veremedim."

"B-baba g-gerçekten çok yorgunum l-lütfen"

"Aslına balarsan bende yorgunum o zaman sonra telafi edelim."

"Huh evet olur."

"Aç mısın?"

"Biraz o kadın evdemi?"

"Artık öyle biri yok meleğim."

"Ih pekala ne yapalım?"

"Uyumayacakmıydın?"

"Hayır uykum kaçtı seninle durmak istiyorum"

"Pekala gel film izliyelim."

"Tamam:)"

Film izlerken uyuya kalmıştım sabah uyandığımdaysa bir yataktaydım ama burayı bilmiyordum burasıda neresi diye düşünürken içeriye süpürge saçlı şıllık ve Touya amcammı...

"Ne işim var benim burda süpürge saçlı şıllık!?"

"Hah anne demeyi bıraktınmı oh üzüldüm hahahahs aslında hiç üzülmedim aşkım bağlı onu."

Touya:"Tamam aşkım"

"Ne oluyor ne aşkımı be, Touya amca ne diyor bu kadın!?!"

"Hah Shoto'yu abisiyle aldattım Shoto'ya o kadar aşıkmışımki yanı başımdaki Touya'yı görmemişim.Aşkım sen işini bitirince ikinci aşama için yanıma gel."

Ve şıllık kadın odadan çıktı tam amcama soru soracakken beni susturdu ve fısıldamaya başladı;

"İzuku sakın korkma tamam mı ayrıca düşündüğün gibi şeyler yok baban Momo'dan ayrıldığını söyleyince bir işler çevireceğini biliyordum ama ne olduğunu daha çözemedim Shoto'yu aradım ama burası fazla güvenlikli Shoto adamlarını toplayıp gelesiye kadar sabretmelisin şimdi sana zarar veriyomuş gibi bağırmalısınki anlamasınlar."

Ellerimi sandalyeye bağlama işi bitince kafamı salladım ve bağırmaya başladım;

"YARDIM EDİİN KİMSE YOKMUUU YARDIM EDİN ÇEK ELİNİ ÜSTÜMDEN BIRAK BENİİ!!"

"KAPA ÇENENİ APTAL ÇOCUK!"

"YARDIM EDİİİNN KİMSE YOKMUU BIRAK BENİİİ!!!"

Bandı eline aldı ve ağzıma yapıştırıp göz kırptı bende onu onaylarcasına kafa salladım odadan çıktı.

Bir süre sonra sesler gelmeye başladı merak ediyordum ama kıpırdayamıyordum birsüre sonra bulunduğum klübenin çatısı yerinden sökülünce korkmuştum bir süre sonra üstüme bir kepçe geldiğini görünce sesim çıktığı kadar bağırmaya başladım kepçe üstüme geldi ve beni içine aldı etrafa bakındığımda amcamı bağladıklarını gördüm sanırım yalanını ortaya çıkardılar diye düşünürken bakınmaya devam ettim ve biz mezarlıktaydık hemde annemin mezarlığında kendimi biraz döndürüp arkama baktığımda...

O-orası annemin mezarıydı annemin mezarını açmışlardı etrafta kemikler vardı göz yaşlarımı tutamadım ve ağlamaya başladım kepçe yere yaklaştı ve beni bıraktı ben annemin kemikleriyle bakışırken gözüm sağ taraftaki mezar taşına kaydı üstünde adım ve bu günün tarihi vardı gözlerim sonuna kadar açılırken ağlamam şiddetlenmişti.

"Hahahhahaha!!Hahahahaha işte Hahahahaha! Sana demiştim küçük velet hahahha s-sana demiştim hahahaahaha!
HahahaahA-ahhhh"

Kadın bir anda yere düşmüştü ağlamaya devam ettiğimi yeni farketmiştim boş boş yerde yatan kadına bakarken arkasındaki Shoto'yu gördüm ona gitmek istiyordum ama yaşadıklarım çok ağırdı ve dayanamıyordum kendime geldim ve düşe kalka yerde yatan kadını döven Shoto'nun yanına gittim ve kendimi onun kollarına bıraktım kollarını bedenime sardı ve kucaklayıp kaldırdı nasıl eskisi gibi olabileceğimi düşünüyordum bu zordu...










BÖLÜM SONU~
GEÇ ATTIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM AMA GERÇEKTEN HİÇ VAKTİM YOK BU YÜZDEN BİRAZ BEKLETTİM~
KEYİFLİ OKUMALAR~
SEVİLİYORSUNUZ~

~𝙳𝙰𝙳𝙳𝚈~𝚃𝙾𝙳𝙾𝙳𝙴𝙺𝚄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin