♡︎4

885 59 89
                                    

"İzuku nerdeydin kimseye haberde vermemişsin!"diye bağıran süpürge saçlıya cevap verecekken Shoto kapıdan girdi ve konuştu;

"Arkadaşlarıylaydı benim haberim var."

Babamı gerçekten çok seviyordum onlar konuşmaya devam ederken odama gittim ve ödevlerimi yapmaya başladım.

Bir süre sonra susayınca mutfağa gittim  ama içerde üvey annem vardı ve biriyle  konuşuyordu.

-Hahahaha evet evet ahh şu küçük velet işte Shoto onu kafasına takmış çocula aramızda 7 yaş var ah evet o tipsiz annesi bir yangında gebermiş hahahahaa  evet keşke oda ölseymiş.

Bunu duyduğum an gözlerim dolmuştu arkamı döndüm ve odama koşmaya başladım ben odama girecekken Shoto kendi odasından çıktı bana biraz baktı bense odama girip kapısını çarparak kapattım ve ağlamaya başladım.

Bir kaç saat kapının arkasında ağladıktan sonra benim gerçekten önemli biri olmadığımı anladım ne yanıma gelip beni merak eden vardı nede beni soran bunu akşam Shoto'ya söyleyecektim her akşam ben bu eve geldiğimden beri akşam yanıma gelir anlımdan öper ve öyle çıkardı yatacağımda onunla konuşmalıydım.

Bir kaç saat daha sessizsessiz ağladıktan sonra yatmak için yatağıma girmiştim ama hala ağlıyordum bir süre sonra kapım açıldı ve sinirli bir Shoto geldi içeri benim ağladığımı görünce dahada sinirlendi.

"Gerçekten ağlıyormusun?"

Konuşmamıştım

"Ahh doğru artık kurallarımızı hiçe sayarsın değil mi nede olsa artık beni sevmiyorsun!"

Donakalmıştım neden öyle demiştiki.

"H-hayır seni seviyorum baba

"Ha beni seviyor musun?O zaman neden beni aldatıp başka bir kıza aşık oluyorsun ve o seni sevmiyor diye ağlıyorsun."

"N-ne?"

"Evet annenin anlatmayacağınımı zannettim."

"B-benim annem öldü!"

Başımı eğip söylemiştim

"Ha üvey annen desem beyfendileri şimdi oldumu?"

"Ne o benim ağladığımımı görmüş?"

"Evet bende gördüm senin odana gelecekken annen beni durdurdu ve bir kız için ağladığını söyledi."

Ha ne bu bu neydi neden neden böyle bir günde neden...

Ağlamam dahada şiddetlenmişti nasıl böyle birşeyi böyle bir günde yapabilirlerdiki.

"Ne o seni istemeyen kız aklına geldide onamı üzüldün?!"

"S-s-SENDEN NEFRET EDİYORUM NASIL BÖYLE DÜŞÜNÜRSÜN NASIL O KADINA İNANIRSIN!?!?!?"

"DÜZGÜN KONUŞ O SENİN ANNEN O YALAN SÖYLÜYORSA NEDEN AĞLIYORSUN HA!!?!?!?"

"s-senden nefret ediyorum böyle bir günde b-bu gün annemin ölüm yıl dönümü seni gerizekalı bu akşam saat tam 03.37 de öldü seni gerizekalı b-ben o-o kadın annemi kötülüyordu o-o *hıck*o-o k-kadın*hıck*"

"B-ben üzgünüm İzuku ben tamammen unuttum ben üzgünüm."dedi ve bana sarıldı sarıldığı an onu ittirdim.

"B-benim seni a-affedeceğimimi sanıyorsun!?!!?!?!"

"Bebeğim üzgünüm gerçekten unutmu-"

"MESELE O MU ANNEM İÇİN ÜZÜLEBİLECEK TEK KİŞİ BENİM SİZ ONUN İÇİN ÜZÜLMEYİ HAKETMİYORSUNUZ?!?!?!? AYRICA O KADINDAN AYRILMADIKÇADA SENİNLE KONUŞMAYACAĞIM!!!!"

"İzuku gerçekten abartmadınmı eğer ondan boşanırsam birşey olduğunu kesin  anlar tamam istersen annen için üzül-"

"G-gerçekten bilmiyorsun değilmi her gün akşam yeni yaralarımı gördüğünde ve hepsinin antrenmanlardan olduğunu söylediğimde beni o kadının dövdüğünü anlayamadın değil mi? Sırf sana yük olmamak için bunları sana söylemezken seni sevmediğimi zannediyorsun ve ben senin kafan bile ağrısa kıyameti kopartırken sen benim seni aldatacağımı  düşünüyorsun bu beni sevme şeklinmi?"

"İ-izuku-"

Ona bakmıyordum ama gözlerinin dolduğunu anlaya biliyordum yanımdan kalktı ve kapıyı yavaşça kapatarak aşşağı indi.



BÖLÜM SONU~

ÖNÜMÜZDEKİ ÜÇ GÜN PAZARTESİYE KADAR EBUBEKİRSIDDIK KİTABINA YB ATARIM SANIRIM~

AYRICA KİTAPLARIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM~

YENİ BİR KİTAPA BAŞLADIM İÇİNDE SHİP FOTOĞRAFLARI VAR İSTEDİĞİNİZ SHİPİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ BENDE FOTOĞRAFINI KOYARIM~

AYRICA HALA YENİ BNHA KARAKTERLERİNİ SHİPLEME KİTABINA GİRMEK İSTEYEN OLMADI İSTEYENLER BURAYA HİKAYEDE KULLANACAĞI HERHANGİ BİR İSİMLE YAZARSA ONLARIDA EKLEYEREK KİTABA BAŞLARIM~

KEYİFLİ OKUMALAR~
SEVİLİYORSUNUZ~

~𝙳𝙰𝙳𝙳𝚈~𝚃𝙾𝙳𝙾𝙳𝙴𝙺𝚄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin