Pár oznamů

72 23 56
                                    

Tuto kapitolu můžete přeskočit, je absolutně o ničem, ale zase se mi úplně nechce ji mazat.

Tak fajn musíme si ujasnit pár věcí...

Tahle kniha rozhodně není plná perfektních grafických výtvorů. Je to jen amatérská grafika jednoho Antinormála který se rozhodl že: hmmmmmm, co kdybych zkusila dělat grafiku?

Takhle nějak má grafika vznikla. Nejsem rozhodně profesionál a většina věcí je naprosto katastrofální.

Takže mohl by mi někdo vysvětlit, proč je to #3 v covery, když těch knih je tam 294?! Proč je to #6 grafika když je tam dalších 234 příběhů?! Proč to má... Tahle kravina má 1,04 K přečtení?! A kde se tu vzalo 367 hlasů?!

Hej klidněte to! Spousta nadaných grafiků je v zapomnění a já... Já mám 1 000 přečtení!

Wut? Co? Jak?

Díky ale... Víte vy co, dáme si jako speciál výzvu. Každý napíše na svou nástěnku a do nějaké knihy minimálně tři grafiky, které téměř nikdo nezná. Ok? Takže, já začnu tady.

Dobře, teď jsem musela trochu hledat, ale mám to!

Takže, až podezřele málo zhlédnutí mají
El145horse
Elena_426
A
Lunathemaraunder123

A tady máte pár začátečníků (teda aspoň doufám, pokud ne, tak se omlouvám), jejichž grafika ale stojí za to.
StrelenkaLaskoradova
lysananas
Alku2008
Nath_Lupin

A druhá věc, máme tu novou funkci! Pokud chcete, můžete si u mě ode dneška objednat grafiku! I když pochybuju, že to někdo udělá...

Jenom pár pravidel, která ještě vydám jako samostatnou kapitolu:

1. Prosím, chovejte se slušně. Používejte Prosím a Děkuji (i když já mám tak skvělou komunitu, že těm je to jasné).

2. Budu se snažit udělat grafiku do týdne, pokud se nepovede, slušně mi to prosím připomeňte.

3. Nebuďte vulgární.

4. Nedělám grafiku se žraloky a pavouky, protože jsou fujky fuj. I když, pokud strašně hrozně moc toužíte po coveru ode mě, tak já se překonám.

5. Hunger games, Percyho Jacksona, Marvel, Friends, Anime... Nic z toho neznám, takže pokud vám udělám nějakou kravinu tak se moc omlouvám! Jen trochu znám LOTRa ale fakt jsem četla jen první knihu.

6. Chápu, pokud to nebudete chtít použít, má grafika stojí za nic, tak mi jen prostě napište: ,,Hele sorry, ale raději oslovíme někoho nadaného 😂." Ale i tak nebuďte vulgární!

7. Sem už nemám co napsat, ale lépe to vypadá 😂.

No a to bude všechno! Moc vám děkuji za ta všechna umístění, jste strašně hodní!

Tak zatím čus!
Vaše 12magicbook💕

Grafika [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat