1'bir adam'

6.9K 395 586
                                    

AÇIKLAMA: BU OLAYLARIN HEPSİ HAYAL ÜYÜRÜNÜDÜR! KENDİ MÜKKEMEL HAYAL GÜCÜM İLE YAZILMIŞTIR! 

Şimdi duygusal bir hikaye yapmayı düşünüyorum...

...çoğunluk yazardan olucak

hemen başlıyorum.

...

Yazar'dan

Küçük adam yavaş ama uzun adımları ile ilk gördüğü bara girmişti bu yağmurlu günde, sıcak bir yere girince nefes vermişti.

Sahnenin önünde siyah saçlı bir kaç tutam saçı öne gelmiş bir adam vardı piyanonun başında alıştırma yapıyordu herkes birbiriyle konuşuyor her yerde ayaşlar vardı.

Bir masaya oturdu ve bira sipariş etti, yanındaki gitarı koltuğa bıraktı ve üzerindeki bere ve atkıyı çıkardı.

Ses geldi...

...kuyruklu piyanonun tatlı tınısı, yavaş yavaş sesizleşmeye başlıyordu ortam.

Garson birasını getirmişti, şarkının ismini soruyordu küçük adam.

"adı nedir müziğin?"

Siyah bir takım elbise giymiş Adam
"frederic chopin nocturne in c-sharp minor" dedi.

Müziğin yükselme yeri gelmişti kalbide hızlanmaya başlamıştı, gözlerini asla piyanisten ayırmıyordu.

Kalbi o kadar hızlanmıştı ki kalp krizi geçirecekti.

Neyseki müzik yavaşça bitmeye başlamıştı bir kaç ince nota ve tekrar yükselmişti.

Duyguyu hissediyordu.

Kendi ne olduğunu bilmiyor ama yinede bunu dinlemek istiyordu.

Sanki birisi o tınıları dinlemesi için çekiyordu.

Herkesin onun için sadece onun için durması da ayrı bir şeydi.

Ve gerçekten müzik bitince barda alkış ve ıslık sesleri çıkmaya başladı piyanoyu çalan adam kafasını kaldırdı ve minik adam ile göz göze geldiler.

Minik adam ağzı hafif açık bir şekilde inanılmaz bakışlar atıyordu.

Siyah saçlı gülümsedi, ardından koltuktan kalktı çıkışa doğru yöneldi.

Küçük adam, gidişini izliyordu.

Garsonu çağırdı birasını yenilemesi için ve sordu "her zaman geliyor mu?"

"evet çoğunlukla burada olur"

"söylediğiniz için çok teşekkür ederim"

"önemli değil" dedi adam ve geri gitti.

~~~

Yavaşça yolda yürüyordu küçük adam, yağmur saçlarını ıslatmaya devam ediyordu.

Kalbi hala düzene girememişti gözleri faltaşı gibi açıktı.

Duraksadı ve kafasını iki yöne doğru salıyıp kendine geldi.

~~~

Son metroyu da kaçırmıştı günün tek iyi geçen zamanı o piyanistin müziğiydi.

Artık eve kadar yürümesi gerekliydi ama 1 saat boyunca yürüyemezdi.

^^

Kıps ben geldim şimdi vote dilenme vakti öhöm

REYNMEN REYNMEN SEN NE YAPTIN LÜTFEN 1 VOTE LÜTFEN YA YORUMDA YAPIN.

Saygılarımla hoşçakalın

 The Pianist  | porgola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin