WAĞĞ ÜŞENİOM HALA YAZMAYA ÖZLEDİM SİZLERİ AY ÇİCEKLERİM
votele.
Hızlı bir hatırlatma:
Birbirlerine sarılmışlardı birbirlerinin sıcaklıklarını hissedebiliyorlardı.
....
"gidelim artık"
...
Minik adamın evine gelmişlerdi
Arabadan inmişti Ömer, "şey Ömer..." demişti Hürkan. "efendim?" dedi ömer.
"seni seviyorum" dedi fısıltı bir şekilde
"ne dedin?" dedi ve tekrar 'seni seviyorum' dedi uzun boylu "biraz daha yüksek sesle söyler misin" dedi sincap çocuk "iyi geceler demek istedim" dedi ve yalandan gülümsedi "oh peki iyi geceler Hürkan"Hızlı bir şekilde kapıyı kapatı ve koşarak evine girdi, Hürkan da evine sürdü.
Kapıyı kapatı ve tekrara kendi kendine konuşmaya başladı. "Böyle gitme ne olur, keşke başımı omzuna yaslasaydımda seni sevdiğimi söyleseydim." demişti artık soğuk göz yaşları birer yıldız gibi kayıp gidiyordu.
Hürkan'dan
"söyleyebilirdim neden utandım sadece söyleyecektim 'seni seviyorum' utanmıyordum neden söylemedim çok kolaydı" sinirle direksiyona vurdu. "kaybetmekten korktum sadece..."
Ne kadar kolay değil mi kimse seni dinlemiyorken konuşmak?
"Sadece lanet barda takılmamalıyız evet açılacağım söyleyeceğim utanmadan 'seni seviyorum sevgilim olur musun?' yapacağım"
Tamam bölüm bitti dağlın
Şaka
Eve varmıştı siyah saçlı yavaşça piyanosunun başına geçti. Gözleri dolmuştu.
Parmaklarını piyano da dans ettirmeye başladı, minör gamlar kullanarak hüzün yaratıyordu.
"ne demeliyim bilmiyorum sadece seni istiyorum" demişti çalarken 'ne saçma sözler bunlar böyle' diye geçirdi içinden siyah saçlı adam
...
Ewed ben geldim votele en az 100 bim vote bekliyorum (şaka) neyse votele yin sizi seviyorum bay bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Pianist | porgola
Fanfiction"parmakların çok güzel HAYIR YANİ O ANL-" dedi küçük adam "teşekkür ederim" dedi ve güldü