сайн уу Жимин

156 17 0
                                    

2025 оны 3 сарын 10нд

Болзоог орхин яваад 7 хоночихжээ. Нэрнээс нь цааш юу ч мэдэхгүй тэр эмэгтэй яагаад ч юм бодлоос гарахгүйн Жиёон аа би яах вэ чи минь надад туслаач хөрсөн сэтгэл хөдлөх боломжтой гэж үү.

Хаалга дургарах

Жин:Чи яаж байгаам бэ хайран сайхан бүсгүй
Юнги:Чи лав солиорсон байхаа
Жимин: Би хэлсэн биздээ үгүй ээ гэж
Юнги:Жимин нэг ярих юм байна
Жимин:юу юм
Юнги:өрөөнд чинь орцгооё Жин бид 2т жимстэй цай хийгээд өгөөч
Жин:тэгье та 2 тайван ярилц

Жиминий өрөөнд

Жимин:за юу юм
Юнги:Ийшээ суу
Жимин:за
Юнги:Жимин аа чи намайг мэднэ би ч гэсэн хайртай эмэгтэйгээ алдсан хүн миний Жина ягл ховор ургах цэцэг мэт гоо үзэсгэлэнтэй охин байсан гэхдээ нэг хар дарсан өдөр тэр  минь ослоор өөд болсон би үнэхээр их шаналаж шархалсан дахиж энэ сэтгэл минь догдлохгүй мэт мэдрэмжээр 3н жил эргүү хүн шиг явсан гэхдээ нэг өдөр би Жина шигээ бүсгүй олсон хэдийнээ би одоо өөр бүсгүйг харж хайрлаж яваач гэсэн хэзээч Жина г мартаагүй би үргэлж боддог би чамд юу хэлэх гээд байна вэ гэвэл хүн бүрт мартаж үл чадах хайр байдаг гэхдээ чи амьдрах хэрэгтэй диваажинд одсон Жина мааньч тэгж хүссэн тиймээс Жиёон ч гэсэн хаа нэгтээгээс чамайг хараад жаргалтай байгаасай гэж хүсэж байгаа тиймээс Жимин аа Жиёонл биш бол өөр хэн ч биш гэсэн бодолоо март чамайг Жиёоныг ор тас март гэж хэлээгүй зүгээрл өнгөрсөнд биш ирээдүй одоо цагтаа амьдар гэж ах нь хэлэх гэсэн вм бодоод үзээрэй.
Жимин:За хён баярлалаа бодож үзье
Юнги:Тэгээрэй Жин бид 2 явлаа
Жин:Цай уухгүй юм уу
Юнги:2уулаа явъя жоохон юм бодог
Жин:Заза Жимин 2 ах нь явлаа
Жимин:Нээ Хён

Жин Юнги 2 явж Жимин байнга очдог клубдээ ирэв.
Жимин:1виски даруулага хэрэггүй ээ
Зөөгч:Таны захиалага
....: нэг коктейл сайн уу Жимин
Жимин:И Инжү

~ХӨРСӨН СЭТГЭЛ~ /дууссан/Where stories live. Discover now