👑Seznámení👑

177 3 0
                                    

Takže ahoj provedu vás mým aktuálním životním příběhem a co teď probíhá v mém životě. Nebudu to dlouho okecávat jako první se vám představím jmenuji se Alize Forrman je mi 16 let jako moji bff , jsem spíš introvert a proto mám málo přátel ale z to ty pravé. Mám staršího brachu Kterému je 18 Jacka který je na mě i moji sestru moc hodný a stará s o nás. Pak tu je moje ohodně mladší sestra Rachel je to moje zlatíčko ,ale občas mě trochu naštve  není se čemu divit je ještě hodně malá je ji teprve 5 let. Rodiče máme ale jsou více v práci jak doma a proto se o nás stará spíš Jack ke nějak mi to nevadí. Zapomněla bych na svoji nejlepší kamarádku Avani neskutečné ji miluju a je to moje jediná kamarádka hrozně si rozumíme,ale chodí do jiné školy pak vám k tomu řeknu víc. Bydlím v severní Karolíně ve středním dvoupatrovém domě. Přestupuji na jinou školu za Av (přezdívka pro Avani)jelikož mě šikanovaly a já se to po dvou letech rozhodla říct rodičům a ti souhlasili s přestupem jinam do školy za Av. Doufám ze ty šikanatory už nikdy neuvidím a začnu super nový školní rok. Jak už jsem říkala začíná nový školní rok a já mám první den v nové škole jsem rada alespoň tam někoho budu mít (Avani). 
Takže ahoj lidi doufám ze můj příběh někdo přečte zítra nebo možná i dnes vydán první díl tohoto příběhu jestli to někdo dočtete až sem tak vám míč děkuji

My dream with paytonKde žijí příběhy. Začni objevovat