^SeKai japoncada "Dünya" anlamına geliyor. Sein ise almancada "onun" demek. İsimlerinin anlamları o kadar hoş ki.
^Jongin'e göre Sehun gruptaki en yakışıklı üye.
^Kai Exo-K'in en yakışıklısı -hatta Exo'nun- olarak Sehun'u seçti
Jongin: Sehun dünyadaki en yakışıklı adam.
^Kai bir daha dünyaya gelirsen kimin yüzüyle gelmek istersin sorusuna "Sehun" diye cevap veriyor.
^Sehun bir kavgayı kazanamazsa kasıtlı olarak Jongin'in ayağına basar. Bir keresinde Jongin'in ayakkabısının üzerinde zıpladığında, Jongin numaradan sinirlendi bu yüzden Sehun ona yeni ayakkabı aldı.
^Sehun Jongin'in çok çikolata yediği için kara olduğunu söyledi. Jongin'in çok fazla süt içiyor olmasının sebebi bu. (Sehun sonradan teninin bronzken sexy olduğunu söyledi)
^Uçakta genelde yanyana otururlar.
^Sehun Jongin'le utangaç olduğu için dalga geçmeyi sever.
^Exo-K ne zaman bir araya gelip korku filmi izlese, Jongin genellikle uykuya dalar fakat Sehun onu bilerek uyandırır ayrıca Sehun onu korkutmayı da seviyor ama Jongin bundan hiç hoşlanmıyor intikam olarak ise Sehun'un bilgisayar ekranındaki fotoğrafı sevmediği bir fotoğraf ile değiştiriyor
^Jongin ve Sehun aslında gerçekten yakınlar. Neredeyse her gün birlikteler (tabi eski zamanlar...)
^Sehun'un abisi Exo'da en çok Kai'yi seviyor.
Sehun: Kai erkeksi ama aslında çok sıcak kalpli ve tatlı bir insan.
^Yurtta genelde birlikte dolaşırlar ve tişörtsüz uyurlar.
^Jongin dişlerinin Chanyeol'unkinden daha beyaz olduğunu düşünüyor Sehun ise teni koyu olduğu için dişlerinin daha beyazmış gibi göründüğünü söylüyor
Sehun: Kai ve ben ikimizde dansta iyiyiz bu yüzden birlikte pratik yaparken çok zaman geçiriyoruz.
Sehun:Aslında Kai bana şaka yaptığında bunun komik olduğunu düşünür. Ama ben komik olduğu için gülmem anlamadığım için gülerim
^Jongin bugün ağlamayacağını söyledi ve Sehun ona gülerek "Crybaby" (sulugöz) diye seslendi.
^Kai pantolonunun yırtılması hakkında konuşuyor
Sehun: Sorun yok. Hayranların bunu görmeye ihtiyacı var.
Kai: Sende göster o zaman.(aile var az ötede flörtleşin)
^Sehun ve Kai yüz hatları dünyanın en kusursuz yüz hatlarıdır. Güney Kore'nin en kusursuz yüz hatları olan idol olarak seçilmişlerdir.
^Kai Sehun'u gördüğünde daha soğuk ama şık olduğunu düşünmüş. Ama sonradan farketmişki Sehun çok aeygo dolu şirin biri.
^Kai bir röportajda ideal tipi için "Kar kadar beyaz biri" demiştir.
Öylesine :)^Sehun lisedeyken çok sessiz ve sakin bir öğrenciyimiş. Bu yüzden arkadaşları sürekli onunla uğraşıyormuş. Kai'de Sehun'u korumak için o kişileri dövüyormuş.
Diğerlerinin fic olarak yazdığı şeyleri bizim çiftimiz yaşıyor ve biz....daha fazla konuşamam
SeKai ile Kalın ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SeKai Moments
Non-FictionDünyanın En Alfa Çiftine önyargılarınızı kırmanın vakti çoktan geçti 201205