Dnes mám narozeniny.
Vyskočila jsem rychle z postele asi v 7:00 a běžela po schodech co nejrychleji dolů do kuchyně za mamkou, která už tajně připravovala dort.
„ Nekoukej!" Zakřičela naštvaně se smíchem a dort rychle schovala za svá záda.
„ Neboj mami, neviděla jsem ho. "
Dělala jsem, že jsem dort neviděla, abych mamce nezkazila radost a její překvapení, které pro mě pilně chystá.. Ale viděla!.. Byl úžasný, velký a hlavně čokoládový.
„ Běž se raději přichystat ať své celé narozeniny nestrávíš v pyžamu. " Kývla na mě s úsměvem.
Sklopila jsem oči a dala jí za pravdu, ale ještě předtím jsem musela jít pozdravit tátu. S mým tátou si velmi rozumíme a nikdy ho nechci ztratit.
Je to nejlepší táta.. Je to nejlepší kamarád.. Je to nejlepší člověk v mém životě.. Rychle jsem vběhla do jeho pracovny i bez zaklepání i když vím, že to nemá rád. U mě si na to zvykl. Jen se vždy lekne.
„ Emily! .. Nesmíš mě lekat. Pracuji. " Jeho oblíbená část, když vběhnu do jeho pracovny.
Viděla jsem ho na počítači psát práci a trochu jsem znervózněla, protože když pracuje je to na celý den a nic ho nezastaví.
„ Já vím, já vím tati.. ale proč pracuješ právě dnes? " Řekla jsem naštvaně, dnes je můj velký den a ten si chci co nejvíce užít a hlavně s tátou. Nechci, aby pracoval celý den na mé narozeniny.
„ Neboj, nepracuji, vyřizuji ti jen dnešní překvapení. "
Najednou ve mě hrklo. Ještě více a více jsem se začala těšit až zjistím co pro mě chystá. Zajímalo mě to, ale věděla jsem, že mi to neřekne tak jsem se ani zbytečně nezeptala a jen jsem s úsměvem odešla do svého pokoje se převléci do šatů. Na dnešní narozeniny jsem si mohla koupit nové šaty, kvůli tomu, že budeme mít večer velkou oslavu. Bude to rodinná oslava a budu tu mít pár kamarádek i jejich rodiče. Se všemi se dobře známe. V obchodě jsem si proto vybrala tmavě černé šaty a lodičky ve stejné barvě, aby nebyli nijak vyzývavé, ale krásné. Pomalu jsem si je začala oblékat, abych je omylem neroztrhla a podívala se do zrcadla. Vážně mi moc slušeli a připadala jsem si v nich mnohem straší než mi dnes je. Ode dneška mám už 16 let. Ještě jsem se v nich musela projít párkrát po pokoji a napadlo mě, že se v nich vyfotím a zveřejním na svůj profil Instagramu. Hned po zveřejnění fotky jsem se šla ukázat ještě mamce i tátovi jak mi to sluší a pomoci jim s přípravami oslavy. Mamka nemohla uvěřit svým očím. Měla jsem radost a chtěla jsem jít za tátou. Mamka mě zastavila.
„ Táta před chvílí odešel, vrátí se nám brzy."
Vůbec jsem ho neslyšela odejít a v tu chvíli mi došlo, že asi potichu zařizuje to překvapení. Ale jaké?
Taak jo, toto je konec 1. části tohoto příběhu. Moc jsem ještě nezačala o co v něm půjde, ale to se dozvíte příště. Doufám, že se Vám bude trošku líbit. :)
ily, your Ivka <3
ČTEŠ
Život
Teen FictionPříběh o mladé dívce, která ztratí svoji nejmilejší osobu života v den svých narozenin. Snaží se celý svůj život najít příčinu smrti a pomstu. --------------------------------------- © Ivka 2016