-Eve Taşınma-

134 7 2
                                    

Princeton University'den burs kazanmıştı. Ariande bunun sevincini yaşamakla meşgülken başına gelecekleri bilmiyordu...

 Ariande okuluna yakın bir ev tutmak için yola çıkarken en yakın arkadaşı da ona yardım etmek amacıyla Ariande'yle Emerson "kiralıktır."  yazılarında bir kaç ev buldu fakat hepside satılmıştı. En sonunda Emerson bir bina gördü ama yıkık dökük bir binaydı. Ariande ise soylu bir aileden gelme bir kızdı. Ailesi ona ev satın almadı çünkü; Ailesi kızının kendi ayakları üzerinde durabileceğini biliyorlardı. Ariande de evi görünce Emerson ile gözleri göz göze geldi ve "evet bulduk." dediler. Sahibini aradılar. Çok tuhaf bir adamdı sahibi. Onları bir cafeye davet etti. Kabul ettiler. Adam çok tuhaftı gerçekten de. Sanki.. Zombi gibi yani ama tabikide bu Ariande'nin gözünü korkutmadı.

Ariande şöyle konuşmaya başladı:

- Meraba ben Ariande Stoven bayım evinizi kiralamak istiyorum.

+Tanıştığıma memnun oldum  bende Bevis Advent. Evim satılıktır kiralık değildir bayan!

Emerson söze atlayarak:

-Bayım! Evinizin güvenli olduğunuzu düşünmek istiyorum ve eve bir göz atalım. Çünkü Ariande'nin güvenliği benden sorulur. Evinizin bir suç mahali olduğu düşüncesini düşünmek zoruma gidiyor.

Bu gerçektende çok sert bir çıkıştı. Bevis ne diğeceğini bilemedi. Gözleri kan çanağına döndü. Boynundaki ve ellerinde ki damarlar patlayacak gibi sertlerşti. Ariande Emerson' a sert bir bakış atarak" Sen ne yaptığını sanıyorsun sadece zavallı ve yaşlı bir beyfendi. Yaptığın çok ayıp. Senden bunu beklemiyordum!" dedi. Emerson gerçekten de açık sözlü ve açık gözlü bir genç bayandı. Ayrıca çok cesur ve delikanlı bir genç kızdır. Dediği gibi ailesi Ariande'yi ondan sorar. Bir aralar Emerson Kung Fu ve Judo öğrenmek için Japonya'nın göbeğine gitmiş kara kuşak 3. dan olup 2 altın madalya da almıştır. 

Bunlar üzerine Bevis az da olsa rahatladı ve evi gezdireceğinden pek emin değildi. Emerson'dan korktmuştu. Ev sır perdesi içinde Fox FBI görevlileri tarafından kilitlenmişti. Ama bunları bu iki genç kızda bilmiyordu. Evi gezmek üzere ısrarlanan Emerson'a ağzına açamayarak "Buyrun." dedi Bevis.

Ariande evden ürpermişti ve:

-Bu eve bir temizlikçi tutmalıyız bayım çok aşırı tozlu.

+Kusura bakmayın giden ev sahiplerinin suçu çok pasaklıydılar.

Bevis'in aklına birşey geldi ve " Ben bir dakikalığına geliyorum bayanlar.Siz gezin dedi. Emerson şüphelendi..

Bevis "Lanet olsun!! Unutmuşum bu pisliği burda."

Acilen kanla dolu olan klozeti temizledi. Ardından yerdeki kanlı bezle mermer aralarını temizledi. Ellerinin kan olduğunun farkında değildi. Ve aşağıya indi.

Emerson:

-Aman Tanrım ne oldu size böyle bayım!!

+Şaşkınlıkla: Üzgünüm. Elim kanadı. Lavabonun kenarında çizilerek kesildi. Keskindi.

Ariande hemen bir sargı beziyle Bevis'in elini sardı. "Üç güne kadar geçer dedi. Ev temiz görünüyordu. Ariande hemen bir temizlikçi tutarak ev bir haftada içi tertemiz oldu. Dışı ise bir boyacı ve inşaatçı tarafından üç haftada tamamlandı. Emerson'da Ariandeyle birlikte ev yakınlarında kalmaya karar verdi ve Ariande okula başlayalı bir ay olmuştu...

Devamı Gelecek....

Soğuk ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin