-51. Bölge-

31 2 0
                                    

Ariande eve taşındığı için kendini az da olsa huzurlu hissediyordu. Ama kesinlikle bir psikiyatriye görünmesi gerekiyordu. Emerson olmasa sanırım kafayı yerdi. Kendini Fox'dan uzaklaştırıp kafa dinlemek için iyi bir yere gitmek istiyordu. Emerson'a sorup birlikte Norfolk'a gitmek istediğini söyledi. Orada geniş sokaklar ,neşeli insanlar, güzel kokulu çiçekler olduğunu duymuştu. Emerson ve Ariande arabaya atlayıp birlikte Love me like you do şarkısını dinliyerek yol keyfi çıkartıyorlardı. On onbeş dakika içerisinde öyle sakin ve huzurlu bir yolculuk geirmişlerdi.. Ta ki..

Arabanın tekeri patlatılana kadar. Evet patlatıldı ,bilerek yapılmıştı. Araba bir anda savruldu. Savrulan yer ise 51. bölge olarak adlandırılıyordu. Hani şu saçma uzaylı efsanesinin söylendiği 51. Bölge. Aslında denildiği gibi bir yer değildi sadece ürkütücü ağaçlar ve taşlı yollar vardı. Arinde bir anda korkup Emerson'a şöyle dedi:

- Biz neredeyiz?

+ Bilmiyorum canım. Ama merak etme ben bir çaresini bulucam. Ortalığa bakınıp sana haber vericem. Sakın araban çıkma.

-Tamam.

Bu öyle saçma bir" tamam" kelimesiydi. Etrafa bakınan Emerson eline bir fener alarak ilerledi. Ariande de arabadan inerek tabelaya baktı.

"51. BÖLGE YAKLAŞMAYINIZ!"

İlerlemeye devam etti... Birde ne görsün! Karşısında Bevis duruyordu. Ariande bir anda çığlık atarak kaçmaya çalıştı. Bevis nasıl kaçmıştı. Emerson sesi duyar duymaz "Ariandee" diye bağırdı. Emerson takılıp düştü. Bevis Emerson'u kolundan tutup Sanırsam İspanyolca "Vete, pequeña perra!51. No hay escape de la zona." dedi. Ariande kaçarak arabaya atladı. Emerson'u o halde nasıl bırakırdı. Hemde ruh hastası bir bunakla. Arabaya bindiğinde gözündeki nasıl akıyordu bilmiyorum. Ama en yakın arkadaşını bırakıp gitmişti. 51. Bölgeden çıkış yoktur. Bevis'in Söyledikleri buydu. Ariande orada sıkışıp kaldı. Ama birden arabayı bir güç durdurmuştu. Karşısında...

Devam Edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin