Chapter 2.

3K 60 2
                                    

Все още не можех да повярвам, че Рийд беше син на Кевин. Забърках се в игра, от която нямаше измъкване. Преди 3 години направих грешката да съблазня 33 годишния Кевин Милър, който беше като брат за баща ми. Но глупавите ми тийнейджърски хормони бяха полудели и реших, че трябва да преспя с него, за което той нямаше нищо против. И това съсипа живота ми.

В ума ми изплува спомена за първият ми път, с мъж, който би могъл да ми е баща. Секс, който нямаше да забравя никога през живота си.

- Може ли? - вратата на стаята ми се отвори леко и от там се подаде рошавата черна коса на Кевин.
- Не, изчезни! - обърнах му гръб, но той с цялата си наглост нахлу и заключи след себе си. - Кевин, върви си! - изсъсках, но той не чуваше.

- Значи сега спиш с Рийд, а? - повдигна вежда, приближавайки се все повече към мен.

- Излез от стаята ми. - отстъпих назад.

- Не и докато не ми кажеш къде беше цели 3 години, и защо изведнъж просто изчезна, появявайки се чак сега. - скръсти ръце пред гърдите си на няколко крачки от мен. 

- Не е нужно да знаеш. - отвърнах, загръщайки се с ръзата си.

- Напротив. След онзи ден, когато ме накара да дойда до тук, за да те чукам в тази стая, върху това легло.. - посочи с поглед към белите чаршафи. - ..ти изчезна, Стела, защо? - очите му излъчваха безпристрастност, на него не му пукаше, просто се чувстваше използван.

- Ще те помоля да си вървиш. - извърнах глава от него, за да си получа само подигравателен смях от негова страна.

- Без груб език и обиди? - онази отвратително секси негова усмивка се показа на повърхността и краката ми се подкосиха. - Какво са направили с теб, моя малка сладка нимфоманке? - тялото му вече беше на няколко сантиметра от моето, което му беше подвластно отново.

- Кевин, моля те. Просто си върви. - поех си дълбоко въздух, поставяйки длани на шкафа зад мен, когато пръстите му се плъзнаха към настръхналата гола кожа на кръста ми.

- Не. - прошепна в извивката на врата ми, забивайки страстно устните си в него.

Не можех, не успях да сдържа стона си на наслада, който той ми причиняваше, защото го исках шибано много, въпреки че беше против всички правила.

- Искам те сега. - в мига, в който се отдели от мен, ръцете му грубо ме блъснаха върху матрака.

My daddy's best friend 🔞Where stories live. Discover now