***

945 63 54
                                    

ჯიმინისთვის ცხოვრება ძალიან კარგად მიდის.

კლასში პირველია, A ყავს თითქმის ყველა საგანში და მუშაობს დიპლომისთვის. მისი მენტალური ჯანმრთელობა გადასარევად მიდის. არ ქონდა არანაირი დეპრესიული ეპიზოდები ან პანიკური შეტევა, თითქმის 2 თვეა. ჯიმინი, ძლიერად მუშაობს ნახევარ-განაკვეთიან სამუშაოზე წიგნების მაღაზიის პატარა კაფეში და ის დარწმუნებულია რომ მისი უფროსი მას მალე დააწინაურებს. მისი ურთიერთობა მის მეგობრებთან არასდროს ყოფილა ამაზე უკეთესი, მეგობრებთან გაერთო ამ კვირაში ორჯერ და ყოველდღე აქვს კონტაქტი მათთან, ეს შეიძლება სულელურად ჟღერდეს და გავდეს სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანს, მაგრამ ისინი, რთულ სიტუაციაში აღმოჩნდნენ ჯიმინის რთული პერიოდის დროს, მის ცხოვრებაში. ის მადლიერია, რომ მას ასეთი გამგებიანი მეგობრები ყავს.

მას ყავს შესანიშნავი შეყვარებული, რომელსაც დაყავს საყვარელ პაემანებზე და უგზავნის "დილა მშვიდობისა" და "ღამე მშვიდობის" წერილებს-ჯონგუკი.

ჯონგუკი, არ არის ისეთი, როგორებიც ჯიმინს აქამდე შეხვედრია. ის არის მხიარული და მომხიბლავი, კეთილი და ემპათიური. ის ყურადღებიანი და ძალიან, ძალიან ვნებიანია. მას უყვარს ფოტოგრაფია და მუსიკა და ის ჯიმინთან ერთად ცეკვავს კიდეც. მას აქვს დიდი და ულამაზესი თვალები, აქვს ყველაზე გლუვი კანი რაც მას ოდესმე უნახავს და ასევე აქვს ყველაზე მშვენიერი ტატუები. მთელი მარჯვენა მკლავი სავსეა ტატუებით. მისი თმა არის რბილი და მსუბუქი. განსაკუთრებით, მაშინ, როცა მას აქვს ბუნებრივი და დახვეული თმა. მას, აქვს დედანატირებად უსაყვარლესი ღიმილი მთელს მსოფლიოში, ცხვირი, რომ ეჭმუხნება, ეს ჯიმინს ადნობს, როცა არ უნდა ნახოს ის. მას ანგელოზის ხმა აქვს და უყვარს სიმღერა. ჯიმინმა ბევრჯერ სთხოვა რომ მისთვის ემღერა ძილის წინ. მისი ერთერთი უდიდესი ოცნება, ამერიკაში მოგზაურობაა, ამიტომ ის მაქსიმალურად ცდილობს ინგლისურის სწავლას, ყოველთვის მეცადინეობენ, როცა ერთად არიან.
საბოლოო ჯამში ჯონგუკი გასაოცარია, იდეალურიც კი. ჯიმინს არ შეუძლია იყოს იმაზე ბედნიერი ვიდრე ახლა არის.

Would you mind?Where stories live. Discover now