დისფორია-როდესაც ადამიანი არაა დარწმუნებული სქესში და აწუხებს ეს. ანუ ჯიმიმს აქვს დისფორია, მას ჯერ კიდევ აწუხებს მისი გეიტალიები.
ჯიმინი ქალი ნახევრადაა, ის ტრანსია, მას მხოლოდ ვაგინა აქვს ქალის დანარჩენი კაცია.
(წინა თავზე ბევრმა დააკენტარა და ვათპადის პრობლემის გამო ვერ გიპასუხეთ)
მადლობა ვინც კითხულობთ და აკომენტარებთ.სასიამოვნო კითხვა.
იმედია მოგეწონებათ
'კარგი? სულ ეს არის?'
ჯონგუკი იცინის 'რას გულისხმობ "სულ ეს არის?"
'მე ვგულისხმობ - არ გძულვარ? არ აპირებ ჩემთვის ყვირილს, რომ თვეები გატყუებდი?'
'რა?' ჯონგუკმა თავი გააქნია. 'ჯიმინ ყურადღებით მომისმინე.' მან ჯიმინის ხელი თავის ხელებში მოიქცია. ისინი ისეთი თბილები არიან თავს სახლში გრძნობს. 'არ მადარდებს. სერიოზულად. ეს არ არის ისეთი რამ, რასაც პირველ ადგილზე ვაყენებ.'
'ხო, მაგრამ...'
'არანაირი "მაგრამ„' ჯონგუკი აწყვეტიებს. ის მის ხელებს წევს და ჯიმინს ხელის ზურგზე კოცნის. 'მე ისევ მოწონხარ. შენ იგივე ჯიმინი ხარ ჩემთვის, ყველაფრის მიუხედავად.'ჯიმინი გაწითლდა, ცდილობდა დაემალა მისი ვარდისფერი ლოყები ბალიშში. 'ჯონგუკ, რატომ ხარ ასეთი კარგი?'
'არ ვარ' ჯონგუკი დაბლა იხრება, რომ ბიჭს შეხედოს. ის ხელს ჯიმინს თმაში უცურებს და თითებით ვარცხნის. 'მე უბრალოდ ის გავაკეთე რასაც ყველა წესიერი ადამინი გააკეთებდა.'
ჯიმინი მას ცალი თვალით უყურებს და სევდიანად იღიმის. 'ხო, სამწუხაროდ ყველა შენნაირი არ არის'
'მაგათი დედაც. მათ არ იციან რას კარაგვენ. შენ ჭკვიანი ხარ, მხიარული, კეთილი...'
ჯიმინი დგება რომ ჯონგუკს აკოცოს, არ არის ადარწმუნებული რომ ის ამდენ საყვარელ კომპლიმენტს გაუძლებს, რომელიც მისი პირიდან ესმის.
YOU ARE READING
Would you mind?
Romanceჯიმინს ეშინია, უთხრას თავის შეყვარებულს რომ ტრანსია, თუმცა ჯონგუკი ამის გამო... ნათარგმნია