Hoofdstuk 2: Indy

7 0 0
                                    

*De rest van de dag hebben ze elkaar beter leren kennen, nu is het maandag 1 maart*

Tess pov

Ik word wakker en kijk op mijn wekker, f*ck 7:30 ik ben door mijn wekker heen geslapen. Als ik uit bed wil stappen word er op de deur geklopt "Tess ben je wakker, je moet zo naar school?" hoor ik mam zeggen. "kom eraan" antwoord ik, ik doe snel de kleren aan die ik de avond van te voren heb klaargelegd, borstel mijn haar en doe het in een hoge staart. Als ik beneden kom zie ik alle anderen al aan tafel zitten voor het ontbijt. "goeiemorgen slaapkop" zegt Steve lachend. "haha erg grappig" zeg ik sarcastisch. Ik ga aan tafel zitten en eet mijn ontbijt op. "en zin om naar een nieuwe school te gaan?" vraagt Bruce, "best wel eigenlijk ik vond mijn oude klas niet zo leuk" antwoord Michelle. Op dat moment krijg ik een appje van Indy een vriendin uit mijn oude klas.

Indy💕

Hey

Hey

Waar blijf je we hadden toch om half 8 afgesproken weg te fietsen?

"F*ck" dat was ik helemaal vergeten ik heb niet tegen Indy gezegd dat ik niet meefiets. "language" hoor ik Steve zeggen, Michelle en ik schieten in de lach. "1. Wat is er? 2. Wat is er zo grappig" vraagt Pap. "1. Ik ben vergeten tegen Indy te zeggen dat ik niet meefiets 2. In 1 van the avengers films zegt Steve ook language tegen jou dus dat is erg grappig" zeg ik tegen pap. Op dat moment krijg ik nog een appje van Indy.

Indy💕

Tess Hallooooo

Oh ja shit helemaal vergeten te vertellen

Ik fiets niet mee

Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?

Het spijt me oke

Maar ik moet gaan bye

Bye

"Nou schiet op je wil niet te laat zijn op je eerste dag" zegt Pap "Happy wacht op jullie, hij brengt jullie naar school" "bye guys" zeggen Michelle en ik tegelijk, we kijken elkaar aan en schieten in de lach. "bye" zegt de rest

Het zijn best wel korte hoofdstukken merk ik ik zal proberen ze iets langer te maken vanaf nu

xTess_x

The witch twinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu