Tess pov
"hoi Tessa ik ben Pepper en dit is Tony" Zei Pepper. "hoi" zei ik een beetje verbaasd. "kunnen we even praten?" vraagt Tony. "Sure wat is er aan de hand" zeg ik. "laten we maar meteen met de deur in huis vallen" zei mijn vader "wij zijn niet je echte ouders" "wacht wat?!" vroeg ik verbaasd. "wij zijn je echte ouders" zei Tony, "daarom zijn we hier" zei Pepper. "de reden dat je hier hebt gewoond is omdat het thuis niet veilig was" zei Tony. "ken je de avengers?" vroeg pepper. "ja maar dat zijn personages uit films en strips die bestaan niet echt" "ze bestaan echt, en je vader is er een dat is de reden dat het thuis niet veilig was omdat er genoeg mensen waren die je vader probeerde te vermoorden en jij nog niet oud genoeg was om op jezelf te passen en contstand aandacht nodig had" zei Pepper. "maar nu ben je oud genoeg om op jezelf te passen en als je wil mag je met ons mee naar huis nadat we je tweelingzus hebben opgehaald" zei Tony "Tweelingzus?!" vroeg ik verbaasd. "oh ja leuk feitje je hebt een tweelingzus ze heet michelle en jullie hebben magie in jullie handen zitten en als jullie die combineren wordt het heel sterk" "echt?! Dat is zo cool ik heb altijd al een tweelingzus willen hebben en magie is gewoon geweldig" "ben je niet boos dat we dit voor je verborgen hebben gehouden dan" vroeg Pepper, "nee eigenlijk niet" zei ik. "dus ga je met je ouders mee of blijf je hier?" vroeg de vrouw waar ik altijd van heb gedacht dat het mijn moeder was. "als jullie het niet erg vinden ga ik denk ik met hun mee" "tuurlijk vinden we dat niet erg het zijn nog steeds je ouders" zei ze. "zullen we je spullen gaan pakken?" vroeg pepper. "ja is goed" zei ik.
Nadat we mijn spullen hadden gepakt gingen we met paps privé vliegtuig naar New York. Aangekomen in New York hebben we mijn spullen afgezet bij 'Avengers Mansion' waar we wonen samen met Bruce Banner, Natasha Romanoff, Steve Rogers, Thor Odinson, Loki Odinson, Wanda Maximoff, Pietro Maximoff en Clinton Barton met zijn kinderen: Cooper(5), Lila(3) en Nathaniel(1)(A/N: in mijn verhaal is zijn vrouw overleden bij de geboorte van Nathaniel). Toen zijn we met een van paps auto's naar Michelle's huis gereden en hebben mijn ouders haar het zelfde verhaal uitgelegt als bij mij, Michelle is met ons mee gegaan en nu zijn we hier zondag middag 28 februari in 'Avengers Mansion'
A/N: dit is een best wel saai hoofdstuk maar dit is om even te begrijpen wat er is gebeurt. ook wil ik even de foto uitleggen: er staat cousin want doordat ze bij elkaar wonen zijn ze zo close dat het voelt als familie
ik hoop dat jullie mijn boek leuk gaan vinden
xxx xTess_x
Ps: mijn eigen naam is Tess en niet Tessa dus ik heb aan de ene kant wel mijn eigen naam gebruikt maar heb het toch een kleine twist gegeven
JE LEEST
The witch twins
FanficHai, ik ben Tessa maar bijna iedereen noemt me Tess. Dit verhaal gaat over hoe mijn leven compleet is veranderd, de ene dag was ik nog een normaal tiener meisje en zo ineens was ik de dochter van een miljardair en had ik een tweelingzus. A/n: hai, d...