Okazalo sje ze do bik Q dzwonil dżordż ktory stal zaraz obok dzrima nacpanego dragsami.
-ODAJ MI MOJE DRAGDY DŻRIM- powiedzial kłaki
-KURWA POJEBIE ON NACPANY LEZY POD DRZEWEM JAK MENEL Z POD MOSTU CO TY OD NIEGO CHCESZ- odezwal sie george
-TO GO KURWA MAC PODNIES A NIE TY LAMPUCEROKlocili sie tak okolo 2 godziny gdy nagle drim przestal byc wruskom.
bik q zajebal dragsy dżerimowi i zaczol pierdolic speed runera pobijajac rekord dżrima. (Dżrim byl smutny)
182727 godzin poznien
Bik q siedzial se w domku ze sapmapem i tommim i opowiadal i zaczal opowiadac im historie swojego zycia (o tym jak dżrim ukradnol mu dragsy.
AŻ TU NAGLE ZE SCIANY WYSKOCZYŁA (uwaga niespodziewany sworot akcji)
MARYLKA MOWIACA ZE DREAM I GEORGE BEDOM BRAC SLIB I ZEBY TOMMI SAPNAP I KŁAKI BYLI DRUCHNAMI.
oczywiscie zgodizli sie aleeeee nagle jedna rzecz im przeszkodzila. Byly to.....
WKURWIONE KRASNOLUDY SEXMASTERKI KTORE POWROCILY DO ZYCKA.
*teraz pierdolom bitwe pod grunwaldem no wiecie miecze konie itp. *
POKONALI RAZEM KRASLONUDY PO RAZ DRUGI ALE POTEM MARYLJA IM POWIEDZIALA:
-ej bo ten slub to w podlasiu bedzie lol
A W PODLASIU AKURAT MIESCILA SIE GLOWNA SIEDZIBA LIL MASTI I JEJ SPAWNER KRASNOLUDOW
- O NIE NO CHYBA CJE JEBLO - powiedzial gik Q
- IDZIEAZ CZY CI SIE PODOBA CZY NIE - powiedziala marylka i jebla ich wszystkich do bagaznika.po chwili bik q skumal ze dream nie odal mu wszystkich dragsuw wiec wiedzial ze bedzie musial je odzyskac przed tym jak zacznie spiewac PRZEZ TWE OCZY TWE OCZY ZIELONEE OSZAAALAAALEEEEM z tomim na srodku sali.
Gdy dotarli na miejsce.... Stalo sie cos co bedzie w następnej części :)
CZYTASZ
Quackity i piwnica z dragami
PoesíaJAKZE ZLOTA LEKTURA SZKOLNA DLA MLOTSZYCH I STARSZYCH✨✨✨