Yalnızlık müziğin bile seni dinlemesidir...
Özdemir Asaf🧚♀️Rosé
Birinin beni dürtmesiyle uyandım.Beni uyandıran kişiye sinirli bir şekilde bakıyordum."Oo uyuyan güzel siz uyanır mıydınız?"
Ona yine sinirli bir bakış attım.O ise hâlâ gülüyordu.Bir anda gözüm boş olan sıralara kaydı dikkatli bir şekilde baktığımda sınıfta biz hariç kimse yoktu.
"Herkes nerede!?"
"Canım ders bitti ya"
"Ne ara?"
"Sen uyuduğun ara. "
"G-gerçekten o kadar çok uyudum mu?"Aslında utanmıştım ilk günden o kadar uykucu olduğum için hele sınıfa yeni gelmiş öğrenciler varken.
"Canım utanma olur öyle şeyler"demesiyle sırtına tokatı yapıştırıverdim.
Ama nafile.Onun sırtı acıması gerekirken benim elim acımıştı.Ben elimi avuştururken o gülerek
"Kızım benden sana bir abi nasihatı boyundan büyük erkeklere vurma yoksa"kaşıyla elimi gösterek"Böyle olur."
Sinirli bir şekilde çantamı sırtıma takıp sınıftan çıkıyordum ki bir an havalandığımı hissettim.
Beni kucağına almıştı.Tabii ben de anlık refleksle onun boynuna sarılmıştım.
"Bakıyorum çok alınganız."
"Ben alıngan değilim bir kere."
Kafasını hehe inandık inandık şeklinde salladı.Bunu yaptıktan sonra bir anda gözleri daldı.Sonra tekrar benim gözlerimle buluştu gözleri...
Göz göze bakışıyorduk.Gözleri çok güzeldi.Tanrım ne diyorum ben!!Kesin kıpkırmızı olmuştum.
"B-beni bırakır mısın?"sesim fısıltılı bir şekilde çıkmıştı.
O da yutkunup beni yavaşça indirdi.
"H-haydi yarın görüşürüz."
"G-görüşürüz yoda."
Sınıftan çıktık sessiz sessiz evlerimizin yoluna tutarken beni Yeri aradı.
"Hey salak nerdesin bir saattir yurtta seni bekliyorum.Zaten zor idare ediyorum o kapıcı kadını bir de senin gelmemen çıktı!?Neyse kızım nerdesin sen!?Zaten canım çıktı seni idare etmekten"
Yeri bana sayıyordu saymasına ben kırmızının binbir tonuna dönüşüyordum.
Şanssızlığın böylesi hoparlör açıktı.Yani doğal olarak yanımda ki yoda da her şeyi duyuyordu.
"Alo aloo ben duvarla mı konuşuyorum aloo"
"Hah efendim Yeri?"
"Ohh rahatladım.Bir an boşu boşuna duvara sayıyorum sandım."
Kıkırdayarak"Yok yok duydum dediklerini."
"Neyse sen nerdesin?Neden geç kaldın?Niye geç kalacağını bana söylemedin?"
"Bir nefes alaydın."
"Yok ben nefes almasam da olur.Hem sen benim sorularıma cevap ver!"
Gözucuyla Chanyeol'a baktım kıkırdayarak bana bakıyordu.
"Alo aloo.Kızım yine gittin öteki tarafa."
"Tamam anne.Burdayım bir dur."
"Başlarım senin annene sjhdhdnx
Hadi sorularıma cevap istiyorum.""Tamam ilk cevap yurdun yolundayım ikincisi uyuyakalmışım o yüzden haliyle de söyleyemedim."Ben bunları derken yoda bana güldü.
"Hey yoda gülme!"
"Kızım ne yodası?O ne alaka?Hem sen kimlesin?"
"Boşver sana sonra anlatırım.Hadi canım ben kapattım."diyip kapattım.
Derin bir nefes verdim."Ohh!Gerçek annemle konuşsam daha az gerilirdim valla!"
Sınır: 11 oy 11 yorum